Het grote Dashcam topic

Gerke

Forumguru
Ik na de laatste ervaringen met schade en bewijslast (gelukkig getuigen, anders was het zo'n welles nietes spelletje geworden ook aan de dashcam.

Ik heb gekozen voor de Mio Mivue 388,, bij de ANWB in de aanbieding voor 127€. Goed vloeiend beeld. 3 assig g-sensor, leuke software die het filmpje laat afspelen en op Google maps je route laat zien. GPS aan boord en ook nog alle bekende vaste flitscamera's door bjna heel europa met waarschuwingssysteem (maandelijkse updates ff op de microsd) Ook een crashsensor aanwezig en bewegingssensor die inschakelt als er beweging wordt geconstateerd als hij geparkeerd staat (wel constante stroom dan nodig).

Al met al een mooie camera en verbazingwekkend goed beeld.

http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/reisartikelen/mio-mivue-388-dashcam.html

[edit] Zie net dat ze de prijs hebben aangepast, was ook wel verdacht veel goedkoper dan andere webshops, nu dus 169 euro [/edit]

Kippie-style

Forumguru
Nou hij kan ook meteen terug heb echt een kutding gekregen vastlopen warm worden geen gps. Dus de verkoper even een mail gestuurd dat die me geld maar terug stuurt. Koop er in nl wel 1 makkelijker met garantie.

Kippie-style

Forumguru
Jah wss heb ik gewoon weer pech daarom koop ik er 1 in nl makkelijker met garantie

Aangezien niemand die 0803 op voorraad heb heb ik gekozen voor de mio Mivue 388 , was iets meer maar dat gezeik met die chinese rommel voor garantie is echt ellende.

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
@Kippie-style wil je je bevindingen van de mio hier posten én een dag en nachtfilmpje? Ben zeer benieuwd! Misschien dat ik deze dan ook ga aanschaffen, ziet er lekker compact uit en die meldingen lijkt me helemaal top!
Alvast bedankt voor de moeite! ;)

Kippie-style

Forumguru
Jah zal.ik doen.
Mooie is zit ook een noodknop op als.je die indrukt blijft die die beelden behouden en overschrijft ze niet

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan