Het grote Dashcam topic

Joske

Forumguru
awel dat bedoelde ik dus, kan je de camera draaien? onbeperkt, dus eventueel ook achteruit of lukt dat niet Dirk? :)

• Leuk
Waarderingen: CDK

Kippie-style

Forumguru
Hahah ik kan wel heel makkelijk jah zeggen maar voor mij is het een peanut. Je stijlrubber weg a stijl kap dasboard kastje en dan is die zo weg.

Joske

Forumguru
En ik lees nu ook net dat de 388 er uit gaat en die door de 538 vervangen wordt, zelfde functionaliteiten wsl, juist een bredere beeldhoek.

tist

Actief lid

Zij hanteren wel dagprijzen, m.a.w. kan elke dag anders zijn zoals op de markt.
Die dagprijzen zijn hun eigen letterlijke woorden, nadat ik iets wou wat niet op stock was en pas de dag nadien wel in stock was, de dagprijs was ook serieus opgelopen, heb hun dan braafjes hunne stock op peil laten houden:tongue:.
Ben een ander zijn stock gaan minderen :D
Ik koop dus nooit meer bij die markt(kramers).

Joske

Forumguru
dankjewel Wesley! :thumbsup:

ik vind het persoonlijk te veel in de weg hangen.. kan je nog opschuiven met de zuignap naar boven? Dat hij zo goed als achter de spiegel kan hangen indien gewenst?

Kippie-style

Forumguru
Jah je kan hem ook net aan de rand van je plafond plakken. Ik heb hem precies tegen de voet van de spiegel gehangen.
Achter hangt de mino 0803 nu
uploadfromtaptalk1405967273527.jpg

dirkkroneman

Forumguru
uploadfromtaptalk1405967693880.jpg uploadfromtaptalk1405967693880.jpg
Helemaal bovenin kan hij niet, daar zit het "zwarte" vlak. Bedoeld om verblinding (van o.a. de zon) tegen te gaan. Hier zitten allemaal bolletjes aan de binnenkant en dat gaat blijft niet zitten. Of je moet voor een meer permanente oplossing gaan ;)
Edit: dit is dus het hoogst mogelijk. Maar zoals Wesley ook al zei het stoort niet en belemmert geen zicht!

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1405967707719.jpg
    uploadfromtaptalk1405967707719.jpg
    70,2 KB · Weergaven: 31

Kire

Actief lid
De Mio's (388/538) hebben mogelijkheid "gevaarlijke plaatsen" (lees radars) aan te duiden. Voor zover ik weet is dit nog steeds verboden in Duitsland en Zwitserland. Rijden jullie zonder klotsende oksels die landen binnen met dit tuig aan de voorruit?
Bij mij gaat de Coyote diep in de kofferbak voor ik Zwiterland in rijd. In Duitsland durf ik dat nog wel eens te vergeten, maar is meestal maar een korte doortocht.

dirkkroneman

Forumguru
Het zijn idd zones die hij aangeeft en niet in NL tot op x aantal meters nauwkeurig precies de flitspaal aangeven. Dus het is niet illegaal ;)

Bovenaan Onderaan