Het grote Dashcam topic

Kippie-style

Forumguru
Hier toch wss nog een paar sj4000 bestellen om de huidige carcam te vervangen altijd werken en dan vandaag ineens haperingen met opnemen en dan tref je je auto zo aan uploadfromtaptalk1403543968270.jpg
uploadfromtaptalk1403543982796.jpg

Kippie-style

Forumguru
Nou wss niet helemaal.met de noorderzon aangezien op school gebeurt is dus morgen ff rondje zwarte autos doen, hoop voor diegene dat die er dan niet staat.

Kippie-style

Forumguru
Jah ene keer komt gewoon aan andere keer krijg ik een brief en moetnik paypal bon opsturen. Maar goed nl kost die 109 ik heb hem voor 75 nu dus veel invoer kan er niet opzitten.

Jah de 0803 is de upgrade versie van de 0801 de specs die erbij stonden komen overeen met de 0803 heb ik gecheckt op nl site.

Tallguy

Forumguru
Ik heb een probleem met mijn 0801 mini...reed naar huis, ik hoorde een ping vanuit de cam komen, lampje werd rood en sindsdien krijg ik 'm niet meer aan. Ik heb m nu thuis aan de lader, maar...ook geen sjoege :(
Wie weet hoe ik 'm kan resetten? Is probeer Powerknop met pijltje omhoog en omlaag 1 minuut, enige dat dan gebeurd is dat lampje blauw wordt. Soms zie ik even 3 seconden beeld en dan is het weer weg en het lampje op rood.
Hulp is welkom.

Edit: lang de powerknop ingedrukt houden lijkt ook niks te doen.

Tallguy

Forumguru
Ja, rode lampje brand als ik de stekker erin doe. Ik hou m vannacht maar eens aan de lader om te zien wat hij morgen doet.

Tallguy

Forumguru
Nou, mijn dashcam doet nu praktisch niks meer. Rode lampje brand alleen bij connecten via USB maar gaat daarna uit. Accu is dus vol. Maar bericht naar leverancier gestuurd om te zien wat die nog kan bedenken. SD kaartje eruit helpt nl ook niet.

UPDATE: leverancier benaderd, die wil m wel repareren als ik m opstuur (naar China), maar hij wil niet alle verzendkosten betalen.
Als ik echter kijk dat iets naar China versturen met PostNL incl track en trace €25 kost is dat bijna 1/3e van een nieuwe cam :(
De verhouding mbt verzendkosten tegenover een nwe is niet echt dat je zegt 'goh, goeie deal'.
Daarom de verkoper om een refurbished gevraagd als dat kan.

Dit is een flinke tegenvaller....

Laatst bewerkt:

Alexander68

Forumguru
Wel ik gebruik mijn note 3 wel voor toefilmpes , met 32 gb intern en 8 extern kan ik daar aardig wat mee opnemen.

En persoonljk goede kwaliteit al zeg ik zelf

Bovenaan Onderaan