Het grote Dashcam topic

B

bijbeuner

Deze komt er volgende week vrijdag in.
Ik had van skoda nog wat te goed ivm met mijn navigatie amundsen (omdat de spraakbediening niet werkt).

Bijlagen

• dashcam black vue wifi dr500gw-hd.jpg
    dashcam black vue wifi dr500gw-hd.jpg
    50,1 KB · Weergaven: 36

YUe59GMU-OA6

Actief lid
Eindelijk auto binnen :dankje: en de Dome GS90C dashcam (+/- € 75,-) ingebouwd;

Via het zekeringkastje constant 12 volt en een 7,5A zekering bijgeprikt, zodat de dashcam voeding heeft voor parkeer-modus/bewegingsdetectie. De GPS ontvanger in de hoek van het raam bij de bestuurder geplakt en alle draden in de randen weggedrukt. Voor iemand met twee linkerhanden :bloos:, viel dit erg mee. (onderstaande foto's tonen niet in Tapatalk zie ik)

publicpreview.php

Aan de binnenkant valt het vanaf de bestuurderskant niet op:

publicpreview.php

Aan de buitenkant valt het ook niet op, tenzij je ernaar zoekt:

publicpreview.php

publicpreview.php

publicpreview.php

De camera kent ook een Super HD stand (2304x1296), maar hier eerst een HD opname op 1920x1080@60fps:

en aangezien Youtube toch de kwaliteit aantast, ook een download-link:
https://cloud.leesme.nu:8080/public.php?service=files&t=47939082e0f75a777e0963d419cb8573

Laatst bewerkt:

darkprojectx

Forumguru
Geeft idd ook mooi beeld.
Wel apart dat je een losse gps module hebt, bij mijn mini0805 zit de gps ontvanger/zender in het voetje waarmee je de cam op de raam monteert. Hierdoor heb je maar 1 module te plaatsen.

Skoda-MAN

Forumguru
@bijbeuner Ik heb deze: DR550GW-2CH.
Voor en achter camera, zit nog in mijn huidige auto en moet ik overzetten naar mijn nieuwe Skoda.
Vraag: waar is jouw camera geplaatst en hoe is het beeld? Geen groene waas i.v.m. ruittint?:pieker:

floyd2

Forumguru
Zo,andere auto maar mijn zelfde dashcam weer gemonteerd.
Scheelt toch wel als het het een keer vaker gedaan hebt.
Ik kwam gelijk iets tegen wat ik de moeite wel waard vond om hier neer te zetten.
Kon ik gelijk eens even testen welk soort bestand het beste resultaat geeft op youtube.

floyd2

Forumguru
En jij zou nog de bekeuring krijgen voor rechts inhalen ook!!
Je haalt trouwens wel wat gewaagd in,ik zou meer rechts houden want zo makkelijk als die naar links stuurde kan ie ook weer naar rechts komen.

Bovenaan Onderaan