Columbus Het grote MIB Columbus-topic (new Columbus)

wimpie33

Forumguru
De mirrorlink was ook niet bekend bij de dealer en Skoda Nederland. Dus vaag dat ze zoiets wel vermelden

Rene C

Forumguru
Hmm vanochtend meermaals geprobeerd, maar system blijft zeggen geen bestanden gevonden. Uiteraard ook al geprobeerd SD meerdere keren erin te stoppen en zelfs te wisselen van slot..

• Leuk
Waarderingen: rmvw

brhahlen

Actief lid
Vanochtend ook geprobeerd, maar bij 13% roept ie "Download mislukt"...
Dus nu de kaarten opnieuw op de SD zetten en dan nog een keer proberen vanavond :)

martijn v o

Forumguru
Ik heb ze niet uitgepakt op de SD kaart maar ze gekopieerd anders kreeg ik op de SD kaart weer een map en ze moeten in de root staan.

brhahlen

Actief lid
Gisteravond succesvol de update er op gezet.
Zoals eerder al aangegeven: de bestanden niet in een submap zetten, maar direct onder de root, dan doet ie het zonder problemen :)

Rene C

Forumguru
Thx allen voor de feedback - is ook bij mij nu gelukt (SD wel gelocked btw). Kaartje nu bij college in z'n auto om update te draaien, daarna nog bij 2 andere collega's..

Blijft toch elke keer wel spannend of hij het nog doet als hij zegt dat hij moet rebooten..

MikeyMan

Actief lid
Kom op, beetje topic doorlezen heren. Tis een kaartupdate die je zelf kunt downloaden en op een sd kaart kunt zetten. Stelt niks voor.

Hans_RS

Forumguru
Iemand anders al de BT-update geinstalleerd en al veranderingen opgemerkt?

Wat ik denk dat veranderd is: de icoontjes van de verschillende oproepen (gemist/inkomend/uitgaand).

tpk83

Nieuw lid
Iemand anders al de BT-update geinstalleerd en al veranderingen opgemerkt?

Wat ik denk dat veranderd is: de icoontjes van de verschillende oproepen (gemist/inkomend/uitgaand).

Nee, niet anders gemerkt. Mijn iPhone 6 Plus connect gelukkig nog steeds zonder problemen

Rene C

Forumguru
Zijn er gebruikers met Iphone die de foto's van de contacten onder de sneltoetsen zien.?

Ik (Ihpone 5s) namelijk niet, maar android van mijn vrouw wel.

Bovenaan Onderaan