heb je nu wel of geen update van BT gedaan? zo ja, hoe doe je dat, ik kan nergens vinden waar te updaten, of doe je dat net as bij een kaart update?Nee, niet anders gemerkt. Mijn iPhone 6 Plus connect gelukkig nog steeds zonder problemen
Ik zie dat met Android ook niet... Maar dat kan blijkbaar ook te maken hebben met het soort plaatje enzo...Zijn er gebruikers met Iphone die de foto's van de contacten onder de sneltoetsen zien.?
Ik (Ihpone 5s) namelijk niet, maar android van mijn vrouw wel.
daarna nog bij 2 andere collega's..
Voor zover wij kunnen zien is de doorgifte van de TMC data up to date en lijken er geen problemen te zijn.
Ervaart u nog steeds problemen?
Het lijkt er inderdaad op dat de files wel weer in mijn navigatiesysteem verschijnen. Wat er volgens mij gewijzigd is is dat ook alle werkzaamheden worden meegegeven in de TMC stroom. Klopt dat? De lijst lijkt niet up-to-date dus de toegevoegde waarde er van is in mijn ogen niet groot. Blijft dit zo?
Mijn persoonlijke ervaring is na een aantal dagen files: files staan wel in de traffic lijst, maar niet ingetekend op de kaart, dus geen balkje naast de weg. Wat wel anders is heb ik het idee is dat meer details worden gemeld van de files. Bijv.: gemiddelde snelheid 20km/u. Die melding komt dan eigenlijk ook altijd overeen met de melding in flitsmeister. Klopt het dat dit eerst niet werd gemeld? Misschien dat logica nu is geworden: stilstaand verkeer is met balkje en langzaam rijdend verkeer zonder balkje naast de weg. Vertraging wordt wel meegerekend in de ETA. Daarnaast ben ik nog geen gemelde wegwerkzaamheden tegengekomen die er ook daadwerkelijk waren. Jullie?Het klopt dat er sinds kort ook wegwerkzaamheden aan de dataset zijn toegevoegd. Dit zal ook zo blijven. Wat ik begrijp uit uw mail is dat deze informatie niet blijkt te kloppen. Heeft u hier een voorbeeld van, of kunt u omschrijven hoe de informatie niet klopt? Dan kan ik dit doorgeven aan de juiste partij zodat zij goed kunnen onderzoeken wat het probleem is en hoe de dienstverlening verbeterd kan worden.