Columbus Het grote MIB Columbus-topic (new Columbus)

Klaasje

Forumguru
Kijk eens bij volkswagen dan golf 7 van 2014 dan kan je kiezen voor de discover media of de discover pro
De ene is 6GB de pro is 18GB
Als je het bestand download en vergelijkt met de vorige versie dan zijn de files hetzelfde alleen de grote is anders
De Columbus komt overeen met Discovery Pro

Evilcomputing

Senior Member
Is ook bekend of er spanning op de sd kaartjes blijft staan als de auto van contact af is?

Je kan namelijk sd kaartjes kopen met WiFi er in. Ik zou dan vanaf de bank nieuwe films op de sd kaart kunnen zetten zonder het kaartje te wisselen.

Maar ja dan moet de spanning er wel op blijven.

Oh ja ze zijn nu erg cheap:
http://www.samenkopen.net/action/130217

Joske

Forumguru
Is ook bekend of er spanning op de sd kaartjes blijft staan als de auto van contact af is?
lijkt mij sterk... ik vermoed van niet, kans op accu-drainage lijkt mij te groot? niet? :)

maarreuh, ik moedig je alvast aan om het toch te proberen! :D

(voor ons allemaal ;) :D )

Evilcomputing

Senior Member
Dat was ook mijn gedachte. Maar misschien bestond er een kans dat iemand het wist.

En ja misschien ga ik het wel proberen.
(Eerst even vrouwlief overtuigen)

NewO3

Forumguru
Interessant. Nu wachten tot iemand het streamen via een app op je mobiel naar de sd card mogelijk maakt. Zou technisch moeten kunnen, wellicht komt er een open source oplossing, (of ga het zelf programmeren). Zie het al voor me, TV app op mobiel en dan TV op je columbus kijken. Stuk goedkoper dan bestaande video inserters voor columbus MIB en tv tuner (400+100euro).
Zo maar een gedachte...

EDIT

Auto push stuurt foto/videos van sd card naar wifi device. Wat ik wil is videos van wifi device naar sd card. En dan op een manier dat de columbus de video blijft spelen terwijl content steeds ge-update wordt. Is veel gevraagd maar ja wie weet is het mogelijk, ga er verder induiken ...

Laatst bewerkt:

Skoda-MAN

Forumguru
Het zal wel steeds onveiliger worden op de weg met al die afleiding, maar ja auto's remmen tegenwoordig vanzelf en tussen de lijntje houden gaat ook zo goed als automatisch.:banghead:
Dat spul alleen gebruiken met aangetrokken parkeerrem. :maakmegek:

Frank C

Forumguru
download staat aan :) TY !

Maakt de vorige versie eigenlijk nog wat uit?

Volgens TomTom verandert op jaarbasis gemiddeld zo’n 15% van de wegen. Gebruik navigatie redelijk veel (ook zakelijk) en wil daarom de nieuwste kaarten hebben. Maar dat kan voor een ieder anders zijn.

Bovenaan Onderaan