Reload
Nieuw lid
Wellicht ten overvloedde maar voor mij werkte het: Skoda downloader gebruiken, files eerst naar je computer downloaden en dan uitpakken naar SD kaartje.
Dit is ook de manier waarop ik het zonder problemen heb gedaan.
Wellicht ten overvloedde maar voor mij werkte het: Skoda downloader gebruiken, files eerst naar je computer downloaden en dan uitpakken naar SD kaartje.
Dit is ook de manier waarop ik het zonder problemen heb gedaan.
ze zijn er maar tot 32 Gb, dus dat schiet niet op met films in een beetjekwaliteit
Ik heb hier een 64GB up to 30 MB/s class (10) liggen
Ik heb hier een 64GB up to 30 MB/s class (10) liggen
Ook 128GB en zelfs 256GB beschikbaar......al zijn die wel duur. Op Tweakers.net vindt je goed overzicht met prijzen: http://tweakers.net/categorie/48/geheugenkaarten/producten/
Ik zal de updater van skoda gebruiken. Morgen meer...
Helaas pindakaas. Met Skoda downloader, zelfde resultaat, geen updates gevonden.
Heb zowat alles geprobeerd nu. Kan enkel nog SD kaartje zelf zijn. Terwijl zelfde kaartje het prima deed als bron voor muziek en filmpjes op de columbus. Nou ja, misschien ga ik het via 32 Gb USB stick proberen, even kopen straks
bij mij was het updaten ook geen enkel probleem met de std werkwijze (download, direct uitpakken op snel geformatteerde SD en updaten). Mocht je in regio Utrecht wonen dan mag je mijn SD wel even lenen.
Ik ondervond met d/loader hetzelfde probleem bij uitpakken, met een ander SD-kaartje lukte het wel. Snap nog steeds niet wat het verschil tussen de kaartjes is, zijn even oud en evenveel gebruikt
Mocht het met de downloader niet lukken ook nu zijn de kaarten direct te downloaden hier.
Met dank aan de collega's van het Duitse Skodaforum.
Volgens mij ging het om WiFi-compatible kaartjes. Deze zijn er maar tot 32GB voor zover ik na kan gaan.
Hier ook binnen gehaald en geinstalleerd. 1e keer gaf hij s/ware fout bij uitpakken via dloader van skoda.
Ik dacht zal wel, maar installatie lukte toch ook niet. Toe. Herinnerde ik me dat er hier iemand was die een defecte sd had. Dus op andere kaart gezet en nu wel probleemloos geinstalleerd. Ook de BT update erbij. Alles draait weer probleemloos.
Maandag kaartje aan collega's uitlenen zodat die ook kunnen updaten.
EDIT:
Viel me vanavond op toen ik terug in NL kwam dat het overzicht van de snelheden in NL niet klopte. Hij gaf maar aan tot 100 km/h. De iconen/afbeeldingen daarnaast waren een soort van zwart/wit stop bord.
Iemand anders dit ook na de update.??