Was toch al een tijdje (eind mei)? Of mis ik iets. Inderdaad alleen een kaart update. Denk persoonlijk niet dat de oude systemen nog de nieuwe functionaliteiten krijgen.De nieuwe update is ook beschikbaar "ECE 2015/2016" zou MirrorLink nu wel werken?.. iemand al geupdate?.
Is dit de "officiele" maximale grootte voor een SD(xc) kaart in de Columbus? Ik wil een van de slots in mijn nog te leveren O3 gaan gebruiken voor muziek, maar wil weten wat voor kaart ik kan kopen hiervoor. Mijn huidige kaartjes die ik heb zijn hiervoor iets te beperkt (grootste die ik kan missen is 8 Gb).ik gebruik een 128 Gb kaart, class 10. Werkt perfect
Was er eigenlijk van uit gegaan dat er dan DAB in zit. Is dat door de geleerden hier achteraf aan te zetten voor het geval het er niet inzit?
Ik heb zojuist ook even de update uitgevoerd en dit ging zonder problemen. Bestanden vanaf internet gedownload, uitgepakt op de sd-kaart(32gb sdhc kaart) en in de auto gestopt. Daarna naar de instellingen van navigatie gegaan, software versie en daar krijg je een mogelijkheid om op update te klikken. Deze zocht automatisch de bestanden op de SD kaart en daarna ging het vanzelf. Dacht zelf eerst dat het automatisch zou gebeuren als ik de sd kaart in de reader zou stoppen.Helaas...Beiden werkt niet. Snap er geen snars van...