ElScorpione
Forumguru
Jij hebt dus wel die verkeerstekens zie ik. Heb jij verkeersbordherkenning of niet?
Dit staat inderdaad ook in mijn handleiding, maar de optie Verkeerstekens weergeven is er toch echt niet. Vreemd. Misschien ligt het aan de kaart die ik heb. Even wachten of ze er met de update van mei er wel in zitten.Nee, die heb je volgens mij alleen i.c.m. Lane assist en die heb ik niet. Ik heb het zelf ook niet ingesteld, deze configuratie was al zo toen ik hem kreeg.
@Laurens155 Is alleen lastig als je met de kinderen in de auto zit en ze dit zien:
Bekijk bijlage 45666
Als ik het goed heb kun je ook een image plaatsen in een id3 tag.Vraagje ik heb een een SD kaart met albums, en de mediaplayer geeft de albumafbeelding (400x400) netjes weer, behalve bij twee Michael Jackson albums Thriller en Dangerous.
Hij geeft dan deze afbeelding weer
Bekijk bijlage 46151
ipv deze
Bekijk bijlage 46152 Bekijk bijlage 46153
Windows mediaplayer, winamp, Tag and Rename en Itunes geven wel de juiste afbeeldingen weer.
Waar kijkt de columbus nog meer, of zitten er verborgen bestanden in een mp3.
Groeten van Inkel
Dat is erg weinig geld voor 256 GB. Zeker weten dat de capaciteit klopt? Er worden nl. op Amazon en Ebay erg veel sticks aangeboden die wel aan het OS melden dat ze zoveel capaciteit hebben, maar in werkelijkheid veel kleiner zijn en wanneer ze vol zijn (maar dit dus nog niet moeten zijn) gewoon vooraan weer opnieuw beginnen met schrijven...Op Amazone.de heb ik een USB stick gekocht van 256 gb. 55 euro.
@weerhuis waarom nu ook niet gewoon via Ipod afspelen.?