Columbus Het grote MIB Columbus-topic (new Columbus)

RPeter

Senior Member
@Tuner111 Dat zou inderdaad handig zijn, .kml of .gpx. Whatever format.
De enigste methode die ik vond is via een VW-site de waypoints ingeven en dan laden in de gps. :banghead:

Mijn ervaring is dat album art vierkante images moeten zijn, als de hoogte verschilt van de breedte worden ze niet altijd goed getoont. Ik gebruik maximaal 1000x1000 pixels

Mitico

Actief lid
Mijn ervaring is dat album art vierkante images moeten zijn, als de hoogte verschilt van de breedte worden ze niet altijd goed getoont. Ik gebruik maximaal 1000x1000 pixels

Volgens de handleiding 500 x 500 pixels (200kb)
mib-columbus-audio-video-support-jpg.32145

Rajackar

Senior Member
Vraagje, ik heb inmiddels ook een 128 GB SD kaartje in mijn Superb3 met Columbus zitten en dat werkt op zich prima.
Op het normale media afspeel scherm kun je op het artwork tikken en dan zie je een lijst van albums. Deze is gesorteerd op album naam en daardoor staat echt alles dwars door elkaar. Weet iemand of je dit aan kan passen? Op artiest zou mij bijvoorbeeld veel logischer lijken.

Mitico

Actief lid
Ik vind het persoonlijk niet storend, maar je zou dus de gegevens kunnen omzetten. Als je de artiest plaatst bij de albumtitel dan zou het opgelost moeten zijn. Is wat omslachtig, maar zou wel moeten werken.

Rajackar

Senior Member
Ik vind het persoonlijk niet storend, maar je zou dus de gegevens kunnen omzetten. Als je de artiest plaatst bij de albumtitel dan zou het opgelost moeten zijn. Is wat omslachtig, maar zou wel moeten werken.
Hmm daar had ik nog niet aan gedacht. Misschien dat ik dat nog wel doe. Thanks.

RefleCs

Forumguru
Zo ik heb een SIM kaartje in de Sup geduwd :) We hebben nu WiFi in de auto :tongue: (luxeprobleem). Een dingetje vraag ik me nog af (en nee ik heb nog niet de handleiding er op nageslagen). Het valt mij op dat hij niet automatisch naar voren komt met de mogelijkheid om de pincode van de SIMkaart in te vullen. Is daar op een eenvoudige wijze bij te komen?

Bovenaan Onderaan