Het grote S3 levertijden topic

Bartgoud

Nieuw lid
Goedemorgen allemaal,

Allereerst zal ik mij even voorstellen. Mijn naam is Bart, 32 jaar oud, woonachtig in de kop van Overijssel en in het dagelijkse leven werk ik als Account Manager bij een etikettendrukkerij.

Momenteel rij ik in een Volvo V40 die ik destijds moest overnemen van mijn voorganger. Na 3 jaar was het dan eindelijk zover! Gisteren is mijn nieuwe auto besteld! :) De Skoda Superb 3 Style Businessline 1.6 handschakel. Opties die ik erop heb genomen zijn: adeptive cruise control + front assist, verwarmbare voorruit, achteruitrijcamera, getinte ramen, led interieur pakket. Naar mijn idee erg compleet.

Kleur ga ik vandaag uitzoeken en doorgeven aan de dealer, hier ben ik nog steeds niet over uit. Omdat het gisteren de laatste dag was dat er besteld kon worden, hebben ze hem alvast in bestelling gezet maar de kleur mochten ze nog aanpassen. Als het goed is moet de auto circa half december geleverd worden. Staat op 15 december en MOET sowieso in december geleverd worden i.v.m. de bijtelling die gaat veranderen.

Kan nu al niet wachten tot hij binnen is!

Groet,
Bart

Weer even een update! Auto is ingepland voor productie en zal in week 48 geproduceerd worden. Verwachting is van de dealer dat ik in week 49 kan rijden. Vanaf bestelmoment tot leveren dus ongeveer 1.5 maand. Gaat mooi snel dus!

Weer even een update! Auto is ingepland voor productie en zal in week 48 geproduceerd worden. Verwachting is van de dealer dat ik in week 49 kan rijden. Vanaf bestelmoment tot leveren dus ongeveer 1.5 maand. Gaat mooi snel dus!

Heel netjes inderdaad. De mijne is vorige week geleverd en dat was 8 weken na bestelling. Dus gelukkig niet de vele maanden die sommigen moeten wachten. Superb Active businessline en in NL.

dirkske71

Nieuw lid
Weet iemand of de nieuwigheden van de kodiaq zoals automaat met 7 versnellingen, vooraan led koplampen ed ook naar de superb komen? Heb een l&k besteld en zou het wel heel jammer vinden als dit binnen enkele maanden beschikbaar komt....

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Jan A

Actief lid
Weet iemand of de nieuwigheden van de kodiaq zoals automaat met 7 versnellingen, vooraan led koplampen ed ook naar de superb komen? Heb een l&k besteld en zou het wel heel jammer vinden als dit binnen enkele maanden beschikbaar komt....

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Voor de facelift midlife zal dat zeker niet gebeuren en daar zijn we nog een paar jaar van verwijderd.

WP_20161125_15_57_54_Pro.jpg WP_20161125_15_59_14_Pro.jpg WP_20161125_16_02_56_Pro.jpg

Via myskoda ontdekt dat mijn Super geproduceerd werd op 12/11 (besteld 11/06). Werkt dus ook voor leasewagens.
Ik moet sowieso wachten om mijn bolide in ontvangst te nemen tot januari 2017 (danku ALD lease !:tongue:), maar kon het vorige week vrijdag toch niet laten om es langs te gaan bij de dealer. En ja hoor, hij stond er al, op een beveiligde parking.
Met iemand van de garage afgesproken op de parking, waar ik hem toch al es mocht bewonderen (ik had de kleur nog niet in het echt gezien). Hij staat nog in de witte stickers en er had al een vogel op gesch...:mad:.

Bon, ik weet nu waarop ik al die maanden al zit te wachten. Mijn zoon (3j) heeft al aan het stuur gezeten en op de achterbank. Ikzelf heb me ingehouden en wacht op de officiële overhandiging van de sleutel (nieuwjaarscadeau !!!!!!).:jaja:

Jongeman van de garage is de persoon die de auto ook zal afleveren. Hij beloofde dat mijn Super er Spin en Span zal uitzien bij ontvangst.:dankje: Zonde dat hij nu nog dof staat te verkleumen de komende maand... :banghead:.

Hallo! Ik heb begin november de S3 besteld en ben dit topic gaan volgen :). Bij deze mijn eerste post, ik weet sinds vanmiddag de levertijd: begin april. Toch even slikken, ik had gehoopt dat het wat meer terug gelopen zou zijn. Het gaat om leasing en hij is besteld bij Groep Delorge in Sint-Truiden (België).

Sent from my iPhone using Tapatalk

ugeken

Lid
Bekijk bijlage 54984 Bekijk bijlage 54985 Bekijk bijlage 54986

Via myskoda ontdekt dat mijn Super geproduceerd werd op 12/11 (besteld 11/06). Werkt dus ook voor leasewagens.
Ik moet sowieso wachten om mijn bolide in ontvangst te nemen tot januari 2017 (danku ALD lease !:tongue:), maar kon het vorige week vrijdag toch niet laten om es langs te gaan bij de dealer. En ja hoor, hij stond er al, op een beveiligde parking.
Met iemand van de garage afgesproken op de parking, waar ik hem toch al es mocht bewonderen (ik had de kleur nog niet in het echt gezien). Hij staat nog in de witte stickers en er had al een vogel op gesch...:mad:.

Bon, ik weet nu waarop ik al die maanden al zit te wachten. Mijn zoon (3j) heeft al aan het stuur gezeten en op de achterbank. Ikzelf heb me ingehouden en wacht op de officiële overhandiging van de sleutel (nieuwjaarscadeau !!!!!!).:jaja:

Jongeman van de garage is de persoon die de auto ook zal afleveren. Hij beloofde dat mijn Super er Spin en Span zal uitzien bij ontvangst.:dankje: Zonde dat hij nu nog dof staat te verkleumen de komende maand... :banghead:.

Zalige kleur, lava...
Al veel positieve reacties op gekregen!

Hallo! Ik heb begin november de S3 besteld en ben dit topic gaan volgen :). Bij deze mijn eerste post, ik weet sinds vanmiddag de levertijd: begin april. Toch even slikken, ik had gehoopt dat het wat meer terug gelopen zou zijn. Het gaat om leasing en hij is besteld bij Groep Delorge in Sint-Truiden
Welkom bij dit gezellige forum :cheers:
En wat voor S3 is het geworden?

Duke

Nieuw lid
Hier ook geopteerd voor een Superb als leasewagen. Het is een Superb Combi Style 1.6TDI DSG (Magic Black) met volgende opties geworden:

• Pack Style Comfort
  • Pack Style GPS
  • Pack Style Premium
  • Metaalkleur
  • Elektrische achterklep
  • Bagageruimte-afdekking automatisch verschuifbaar
  • Panoramisch open dak
Bestelling doorgegeven op 25/11/2016, verwachte afleverdatum 19/05/2017

Dat wordt dus nog even op de tanden bijten :koffie:

Laatst bewerkt:

Jan A

Actief lid
Hier ook geopteerd voor een Superb als leasewagen. Het is een Superb Combi Style 1.6TDI DSG (Magic Black) met volgende opties geworden:

• Pack Style Comfort
  • Pack Style GPS
  • Pack Style Premium
  • Metaalkleur
  • Elektrische achterklep
  • Bagage-ruimte automatisch verschuifbaar
  • Panoramisch open dak
Bestelling doorgegeven op 25/11/2016, verwachte afleverdatum 19/05/2017

Dat wordt dus nog even op de tanden bijten :koffie:
Ik hoop voor jou dat ze er ondertussen in slagen om die belofte waar te maken. Bij mij hebben ze er drie maanden bijgedaan. Ben volgende week eindelijk aan de beurt!

Blij dat dat anderen ook wel eens overkomt ;).

Dacht heel even dat ik een optie voor een verschuifbare bagagevloer had gemist oid (zoals in een Ford S-max). Die zou het goed doen in het simply clever topic

Bovenaan Onderaan