Excuus voor de late reactie, zie het nu pas.
Ja ik ben inderdaad Belg. Ik dacht dat 6 maanden al belachelijk was maar 9!? Pfff. Ergens zou ik ook wel graag de kodiaq willen maar daar heb ik toen maar niet op gewacht omdat er nog geen prijzen bekend waren. Als ik toch lang moet wachten dan had ik dat wel kunnen doen, achteraf gezien :S
Mijn andere keuze was toen gevallen op de Seat Ateca maar die was niet beschikbaar met een 2.0 motor, DSG en 150pk (enkel de handgeschakelde of dan meteen de 190pk 4WD. Van die laatste heb ik een offerte van laten maken maar veel te duur vanwege afwijkende configuratie voor LM).
Ik ben nu bij de fleetmanager aan het laten checken wat de Kodiaq zou kosten om te overwegen of ik de S3 bestelling nog laat annuleren, als dat überhaupt kan voor LM en dealer. Daarnaast dan ook maar meteen een offerte voor een handgeschakelde Ateca, ik wil wel graag DSG maar het is nu ook weer niet zo'n harde must. Ik ben benieuwd wat de Kodiaq 2.0 150pk DSG en Ateca 2.0 150pk hand in de lease gaan kosten.
Ik had duidelijk iets beter moeten nadenken over mijn keuze alvorens te bestellen :/ #twijfelaar #typischmij #niethandig
Sent from my iPhone using Tapatalk