Het grote S3 levertijden topic

Gisteren bericht gekregen dat mijn auto er 20-1-2017 zal zijn... besteld maart dit jaar... pfff.. zal blij zijn als hij er is. Aftellen nu.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

@dirkske71, ik snap echt niet dat jij bijna 11 maand moet wachten??? De mijne is potdorie 4 maand later besteld en hij staat nu toch al anderhalve week op me te wachten...

Welke configuratie heb jij besteld dat het zo lang wacht is??? Bladgouden kleur of zo??? 11 maand is er toch echt zwaar over...

dirkske71

Nieuw lid
@dirkske71, ik snap echt niet dat jij bijna 11 maand moet wachten??? De mijne is potdorie 4 maand later besteld en hij staat nu toch al anderhalve week op me te wachten...

Welke configuratie heb jij besteld dat het zo lang wacht is??? Bladgouden kleur of zo??? 11 maand is er toch echt zwaar over...
L&K 190pk 4x4 incl schuifdak en nog wat opties....

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Jan A

Actief lid
Zal uiteindelijk net 40 weken zijn. Lease via werkgever, maar dat ging heel vlot. Vrijdag 26/2 doorgegeven aan Leaseplan en maandag 29/2 bevestiging van de dealer dat hij besteld was.
Allez, deel elvendertig van de soap: de aanvraag tot inschrijving ligt al sinds vorige woensdag stof te vangen in de mailbox van onze zieke fleetbeheerster!
Gelukkig heb ik een directe lijn naar secretariaat en directie, en is de mallemolen toch terug in gang geraakt.
Nu moet de nummerplaat nog van de DIV naar de verzekeraar, van de verzekeraar naar Leaseplan en dan van Leaseplan naar de dealer.
En ik die hoopte om nu donderdag mijn nieuwe te kunnen gaan ophalen...

Ik duim alvast voor jou dat het einde van de calvarietocht nu toch wel zeker in zicht is...
Ik heb de afspraak dat de mijne zeker in de 1 week van januari wordt geleverd. Dealer sluit met de kerstdagen maar de ganse papierwinkel zou tegen dan toch in orde moeten zijn... Afwachten echter, gezien ze pas de 4e terug open gaan en de auto pas in 2017 wordt ingeschreven.... :pieker:

Jan A

Actief lid
Afspraak van morgen om 10u45 verplaatst naar 17u30: ze hebben 'transportschade' ontdekt tijdens het poetsen.

B.Stuurder

Forumguru
In Nederland zijn er slots gereserveerd voor diesel auto's in verband met de stijging van de bijtelling per 1 januari 2017. PON koopt slots in, de tegenprestatie voor de dealer is, dat hij een paar honderd auto's per jaar moet verkopen.
Alle in de lease bestelde diesels zullen zoveel mogelijk nog dit jaar op kenteken gaan.

marang73

Forumguru
Vraagje over de Superb. Hoe komen jullie aan de zwarte/antraciete/twee kleurige velgen? Is dit een accessoire aangezien ik in de configurator (Ambition Business) deze niet kan kiezen. Omzeil je hiermee de extra BPM die betaalt moet worden i.v.m. hogere uitstoot omdat deze er achteraf op worden gezet?

Mijn vorige leaseauto's zijn rechtstreeks door de leasemaatschappij geleverd zonder dat ik bij een dealer langs ben geweest. Is het de moeite waard om bij een dealer langs te gaan? De leasemaatschappij eist natuurlijk al een flinke korting kan een dealer dan nog wat kado doen?

Laatste vraag: hoeveel mm wordt de auto verlaagd met de optie "Verlaagd onderstel"? Iemand een foto van een Superb met Pegasus velgen en een verlaagd onderstel?

gdisselkoen

Forumguru
Mijn vorige leaseauto's zijn rechtstreeks door de leasemaatschappij geleverd zonder dat ik bij een dealer langs ben geweest. Is het de moeite waard om bij een dealer langs te gaan? De leasemaatschappij eist natuurlijk al een flinke korting kan een dealer dan nog wat kado doen?

Of het zinvol is om naar een dealer te gaan hangt af van de afspraken die je werkgever heeft met de LM. In mijn geval heeft het geen zin, ik kan kiezen uit 3 dealers en er is geen mogelijkheid te onderhandelen. Er zijn ook mensen die dat wel mogen, die gaan naar een dealer, maken een deal, en leveren de offerte in bij de LM. De LM besteld vervolgens de auto conform de offerte bij die dealer.

Jan A

Actief lid
Wat heeft de Sint nu voor onze deur gezet?
402aa3cdd0e0a71b4a8d25fa5fd24230.jpg

Bovenaan Onderaan