MichelLoyen
Lid
Bij de Ateca zijn de leveringstermijnen niet veel korter blijkbaar...
Dat had ik inderdaad ook vernomen. De Kodiaq zal waarschijnlijk ook niet snel zijn.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bij de Ateca zijn de leveringstermijnen niet veel korter blijkbaar...
Gisteren bericht gekregen dat mijn auto er 20-1-2017 zal zijn... besteld maart dit jaar... pfff.. zal blij zijn als hij er is. Aftellen nu.
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Dat had ik inderdaad ook vernomen. De Kodiaq zal waarschijnlijk ook niet snel zijn.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kodiaq wordt in dezelfde fabriek als de SIII geproduceerd. Dus als D'Ieteren dezelfde politiek aanhoudt qua bestelling slots als voor de Superb...
L&K 190pk 4x4 incl schuifdak en nog wat opties....@dirkske71, ik snap echt niet dat jij bijna 11 maand moet wachten??? De mijne is potdorie 4 maand later besteld en hij staat nu toch al anderhalve week op me te wachten...
Welke configuratie heb jij besteld dat het zo lang wacht is??? Bladgouden kleur of zo??? 11 maand is er toch echt zwaar over...
Kodiaq wordt in dezelfde fabriek als de SIII geproduceerd. Dus als D'Ieteren dezelfde politiek aanhoudt qua bestelling slots als voor de Superb...
Allez, deel elvendertig van de soap: de aanvraag tot inschrijving ligt al sinds vorige woensdag stof te vangen in de mailbox van onze zieke fleetbeheerster!Zal uiteindelijk net 40 weken zijn. Lease via werkgever, maar dat ging heel vlot. Vrijdag 26/2 doorgegeven aan Leaseplan en maandag 29/2 bevestiging van de dealer dat hij besteld was.
Laatste vraag: hoeveel mm wordt de auto verlaagd met de optie "Verlaagd onderstel"?
Mijn vorige leaseauto's zijn rechtstreeks door de leasemaatschappij geleverd zonder dat ik bij een dealer langs ben geweest. Is het de moeite waard om bij een dealer langs te gaan? De leasemaatschappij eist natuurlijk al een flinke korting kan een dealer dan nog wat kado doen?
Hierbij een foto van mijn superb. Verlaagd sportchassis met pegasus velgenIemand een foto van een Superb met Pegasus velgen en een verlaagd onderstel?
Wat heeft de Sint nu voor onze deur gezet?
Dat is het minste dat je ervan kan zeggen. De dealer zij dat van dit jaar die met de langste levertijd was.Proficiat Jan! Geniet ervan, je hebt lang genoeg gewacht he...