Oenoud
Forumguru
Ik vraag mij wel af hoeveel invloed deze sjoemel software heeft op de vermogensuitdraai van een rollenbank bij tuners en dergelijke.
Aangezien deze software pas in werking treedt als aan een paar voorwaarden wordt voldaan.
Wat ik gelezen heb zijn die voorwaarden oa:
Plaatsing op een rollenbank. Dus de wielen rijden wel maar de auto beweegt niet.
Geen stuurbewegingen
Geen of slechte gps ontvangst. Omdat de auto vaak binnen op een rollenbank geplaatst wordt.
En zo waren er nog een paar.
Kortom alle voorwaarden die van toepassing zijn bij een vermogenstest op een rollenbank bij een tuner.
Stel voor dat die software het vermogen van de auto knijpt om aan de schonere uitstoot te voldoen.
Hoe betrouwbaar is zo'n uitdraai dan nog?
Of heeft dat geen invloed op de prestaties van de auto?
Aangezien deze software pas in werking treedt als aan een paar voorwaarden wordt voldaan.
Wat ik gelezen heb zijn die voorwaarden oa:
Plaatsing op een rollenbank. Dus de wielen rijden wel maar de auto beweegt niet.
Geen stuurbewegingen
Geen of slechte gps ontvangst. Omdat de auto vaak binnen op een rollenbank geplaatst wordt.
En zo waren er nog een paar.
Kortom alle voorwaarden die van toepassing zijn bij een vermogenstest op een rollenbank bij een tuner.
Stel voor dat die software het vermogen van de auto knijpt om aan de schonere uitstoot te voldoen.
Hoe betrouwbaar is zo'n uitdraai dan nog?
Of heeft dat geen invloed op de prestaties van de auto?