Canon-Eye
Forumguru
" class="bbCodeImage LbImage" alt="" />
Zou je die link misschien even kunnen corrigeren? Zó leidt hij nergens heen...
" class="bbCodeImage LbImage" alt="" />
Ook goed, als het maar niet zo'n olieboot isRS blok erin??
Mijn getroffen 2 liter heeft toch echt adblue...Grappig in het artikel van @Kempes wordt gesproken over het vaker bijvullen van een Adblue tankje, die zit helemaal niet op de getroffen modellen..
Zou er dan achteraf alsnog een Adblue installatie nodig zijn om aan de emissie-eisen te voldoen?
Overigens staat in hetzelfde artikel dat bestuurders niet verplicht zijn om de modificatie uit te voeren, als dat zo is (en blijft) kun je die afspraak bij JD kun rustig maken
Dat wekte bij mij de indruk dat ervan uitgegaan wordt dat alle EA189 motoren een adblue tank hebben, dat is niet het geval. Maar dat staat ook in het artikel, de 1.6 heeft ook een hardware aanpassing nodig. Wie weet komt daar een retrofit Adblue systeem op?
@johnboy
Maar dat staat ook in het artikel, de 1.6 heeft ook een hardware aanpassing nodig. Wie weet komt daar een retrofit Adblue systeem op?
Voor wat het waard is, volgens een artikel op een Duitse website (helaas ben ik vergeten welke) betrof die hardware aanpassing het plaatsen van nieuwe injectoren. Het zou pas vanaf september 2016 gaan plaatsvinden voor de 1.6 motoren. Maar ik sluit me graag aan bij @andrehj aan, ik ga me er een hele tijd niet druk om maken, in ieder geval totdat echt helemaal duidelijk is wat de aanpassingen gaan zijn, voor nu neem ik alle berichten (inclusief dat van die Duitse website) met een flinke korrel zout.
Dat is nou juist wat ik mis hier in dit forum. Een startpost met een samenvatting van alle relevante zaken uit het topic. Die zie je op tweakers wel terug. Dat scheelt enorm veel tijd. Het doorlezen van topics, waarvan soms de helft van de reacties niet on topic zijn, is dan niet perse meer nodig.Dit is het wat ik over de 1.2 TDI greenline kan vinden.
Misschien is het voor sommigen juist overzichtelijk als hetgeen wat echt van belang is te verzamelen ipv
al het gezemel te moeten doorlezen om wat te weten te komen.