Het grote VAG #Dieselgate topic

Canon-Eye

Forumguru
Citaat:
"Het auteursrecht op een werk eindigt 70 jaar na de dood van de maker, te rekenen vanaf de eerste januari, volgende op het jaar waarin de maker is overleden."

Bron

Ik dacht op die manier een positieve bijdrage te kunnen leveren aan dit forum maar OK als het zo gevoelig ligt dan stop ik ermee en hou die info wel voor mezelf.

EdK

Forumguru
Jammer........
Want wel of geen betaalsite de bron is zonder problemen toch te vermelden !!??
Alleen als het betaald is kunnen velen het niet nalezen, of ze moeten lid kunnen worden.

VW stelt maandag een technische oplossing voor wat betreft de 1.6 liter dieselmotoren.
VW onderhandelt een kortetermijnkrediet met verscheidene banken ten bedrage van 20 miljard Euro.

bron : Facebook Pro (dank u Joske voor de tip)

Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
VW stelt maandag een technische oplossing voor wat betreft de 1.6 liter dieselmotoren.
VW onderhandelt een kortetermijnkrediet met verscheidene banken ten bedrage van 20 miljard Euro.

Puur uit interesse (ik rij al 25 jaar geen diesel meer): is dat een oplossing wereldwijd, europees (EU) of landelijk (Belgie?)?

MarcoO2

Forumguru

Hoewel een stap in de goede richting ;), is dit natuurlijk nog steeds geen echte bronvermelding. De belangrijkste doelen ("ere wie ere toekomt" en verificatie van de boodschap mogelijk maken) worden op deze manier nog steeds niet gerealiseerd. De normale gang van zaken is gewoon een linkje plaatsen.

Maar goed, zolang je geen stukken tekst letterlijk kopieert is bronvermelding niet persé nodig. Een korte weergave van feiten mag zonder bronvermelding, al is je post dan wel minder waard omdat het een losse kreet wordt in plaats van een feit. Maar da's de keuze van de plaatser natuurlijk.

Bovenaan Onderaan