Het grote VAG #Dieselgate topic

Canon-Eye

Forumguru
@Ocatavia CW
Heeft niks met moeilijk doen te maken, ik probeerde alleen - vergeefs - de logica van het aangegeven "argument" te achterhalen.
Maar blijkbaar wordt dát dan weer moeilijk gevonden... :pieker:

Spierings

Forumguru
Ben het met je eens canon-eye, zeker in zo'n topic waar heel veel losse flodders geroepen wordt is een bron wenselijk om de goede info tussen de rommel uit te filteren...

Vind ik erg netjes van ze om alvast tussentijds aan te bieden. Ik zou het niet erg vinden als ze hier ook wat goodwill zouden tonen.

Spierings

Forumguru
-1 zie er de grap wel van in, lekker sarcastisch....

Meermaals gevraagt naar een duidelijke bron... Ook op zo'n betaalsite krijgen ze de info van elders. Als je dan weer zo'n opmerking plaatst weet je dat je reactie terug krijgt...

Bakkertje

Forumguru
Volgen mij halen we nu twee problemen door elkaar. Het NOx schandaal en het vermoedelijke CO2 schandaal. Aan het gesjoemel rondom de CO2 uitstoot voldoen zo'n beetje alle recente motoren. Maar zover ik weet zijn dat nog vermoedens. Paar posts terug had ik al een linkje geplaatst naar de vag corporate site waar de info vandaan komt.

Hoe dan ook gewoon adem blijven halen en rustig afwachten. Mijn 1.6 tdi met 120 pk hoort er nu ook bij, terwijl die niet genoemd werd in het NOx gebeuren. Ik hoor en zie het allemaal wel.

Bovenaan Onderaan