Je hebt niks tegen elektrisch maar je vindt een Tesla een gekke wagen waar een dodelijke schetengeur inhangt? En alles wat ik hier schrijf zijn roddels van het internet? Het gaat hier toch over Dieselgate, niet?
En dat de gevolgen van Dieselgate voor sommigen niet prettig aanvoelen, daarvoor hoeft u op mij niet kwaad te zijn, ik ben slechts de boodschapper.
Wat ben je een heerlijke grapjas.............Hierbij verontschuldig ik mij dan ook omdat ik jullie gemoedstoestand klaarblijkelijk verkeerd ingeschat heb.
Zolang jij zo eigenwijs blijft om zonder fatsoenlijke bronvermelding van alles te copy-pasten, is de waarde van je posts inderdaad niet meer dan wat geroddel. Is het nou echt zo moeilijk je aan de regels te houden?En alles wat ik hier schrijf zijn roddels van het internet?
@MarcoO2, Jij mag mijn posts gerust als waardeloos geroddel beschouwen, daar lig ik echt niet van wakker hoor. Maar eigenlijk beschouw je mijn posts helemaal niet als geroddel, anders zou je niet zoveel moeite doen om mijn "bron" te weten te komen. DOEOEOEI
Hey WanderZEUR, heb je al eens gekeken hoeveel van de bijdragen van jóu überhaupt ontopic zijn en bovendien niet zijn hetgeen je zelf noemt: gezever?sjong jonge, het gaat weer nergens over, gegis, gezever, gegok...
Volgens advocaten wel hoor - dan volgt vrijspraak wegens gebrek aan bewijs.vrijgepleit [...] geen bewijs gevonden (ja, ik weet het, dat is niet hetzelfde)