Het grote VAG #Dieselgate topic

B@s0302

Senior Member
@fyedi Ik trek zeker de ontwikkelingen en de snelheid hiervan niet in twijfel..
Wel de wijze van communiceren! Uit veel van uw posts blijkt een totaal gebrek aan vertrouwen in de rest van de mensheid dus mocht dat niet uw bedoeling zijn..

martijn v o

Forumguru
Je hebt niks tegen elektrisch maar je vindt een Tesla een gekke wagen waar een dodelijke schetengeur inhangt? En alles wat ik hier schrijf zijn roddels van het internet? Het gaat hier toch over Dieselgate, niet?
En dat de gevolgen van Dieselgate voor sommigen niet prettig aanvoelen, daarvoor hoeft u op mij niet kwaad te zijn, ik ben slechts de boodschapper.

Ga er maar eens in rijden dat rijdt zo geweldig hard daar doe je het van in je broek.
Dus die geur kan ik me wel voorstellen hoor!.

Ach jullie zitten gewoon nog steeds in fase 1 (de ontkenningsfase) van een rouwproces, alhoewel ik vermoed dat bij sommigen fase 2 (de verwerking) reeds gestart is. Het is echter pas nadat jullie fase 3 (de berusting) achter de rug hebben, dat jullie in staat zijn om een objectieve discussie over VAG Dieselgate of de electric car te voeren. Ik ga het dan ook wat kalmer aan doen op dit forum zodat de gemoederen de kans krijgen om wat te bedaren. Hierbij verontschuldig ik mij dan ook omdat ik jullie gemoedstoestand klaarblijkelijk verkeerd ingeschat heb.

Laatst bewerkt:

MarcoO2

Forumguru
En alles wat ik hier schrijf zijn roddels van het internet?
Zolang jij zo eigenwijs blijft om zonder fatsoenlijke bronvermelding van alles te copy-pasten, is de waarde van je posts inderdaad niet meer dan wat geroddel. Is het nou echt zo moeilijk je aan de regels te houden?

Mistraller

Senior Member
En waar moet de groene stroom in Duitsland in vandaan komen. Er is nu al een groot probleem vanwege de politieke druk om kern- én bruinkoolcentrales te sluiten.
Als de subsidie voor alle fossiele bronnen en kernenergie gestopt zou worden, ontstaat vanzelf een omslag. Subsidie is een ongewenste inmenging in marktwerking.

Als een kerncentrale verzekeren, bewaren van kernafval voor 20.000 jaar, ontmantelen, door de energiemaatschappij zelf bekostigd zou moeten worden, zou dat vele malen duurder zijn dan een windmolen zonder subsidie.

@MarcoO2, Jij mag mijn posts gerust als waardeloos geroddel beschouwen, daar lig ik echt niet van wakker hoor. Maar eigenlijk beschouw je mijn posts helemaal niet als geroddel, anders zou je niet zoveel moeite doen om mijn "bron" te weten te komen. DOEOEOEI

B@s0302

Senior Member
Daarom @Mistraller. Helemaal met je eens.
Daarentegen graven we een half werelddeel, Zuid Amerika, af om lithium te delven en is er nog geen oplossing voor lithium/ion accu's wanneer deze aan het eind van hun levensduur zijn.

Alternatieve energiebronnen moeten naar mijn idee meer gezocht worden in wind, zon maar ook groengas. Daar heeft Skoda dan wel weer een passend vervoersmiddel bij ;)

RefleCs

Forumguru
@MarcoO2, Jij mag mijn posts gerust als waardeloos geroddel beschouwen, daar lig ik echt niet van wakker hoor. Maar eigenlijk beschouw je mijn posts helemaal niet als geroddel, anders zou je niet zoveel moeite doen om mijn "bron" te weten te komen. DOEOEOEI

[OFFTOPIC] Volgens mij is dit niet de manier zoals we hier met elkaar omgaan. Als je iets vermeld waarbij je van een bron gebruik maakt dan is er niets vreemds aan om die te vermelden. Als er een foto van mij wordt gepubliceerd wordt verwacht ik ook een bronvermelding. Dat is in mijn ogen waar @MarcoO2 op doelde. Niet om jou of je post zwart te maken. Laten we het netjes houden hier en reageer vooral niet uit je primaire gevoelens. [/OFFTOPIC]

Zo en nu weer verder met het onderwerp van deze thread.

Tuulster

Forumguru
Sjonge sjonge, ik kwam hier eerder eigenlijk niet want dat hele Dieselgate kan mijn rug op. Ik kwam echter dat stukje tegen over Renault op RTL-Z en dacht dat hoort hier ook.

Ik zit nu echter wat posts hier door te lezen, maar wat een ongelofelijke onaardigheid hier tegen elkaar zeg.....:mad::jaja:

Dat ben ik niet gewend op ons doorgaans zo sympathieke forum.....:arghh:

EdK

Forumguru
Tsja waarom verbaasd me dit nu niets mbt Renault.....
Nu de jappen en de Janken nog.......

Enne wanderer je ging laatst zo lekker en nu weer dat periodieke gezever van je ..... zonde man...

Let op dit zijn voorlopige geruchten!

Müller zou bereid zijn om de schadevergoeding aan Amerikaanse gedupeerden te verhogen.
EPA zou VW verplichten tot vervanging van alle katalysatoren.

Bron : Facebook Pro

Bovenaan Onderaan