ElScorpione
Forumguru
Voor altijd. Voor mij geen modificaties meer.Da's heel mooi!
Maar,.....
........hoelang blijft dat zo?
Voor altijd. Voor mij geen modificaties meer.Da's heel mooi!
Maar,.....
........hoelang blijft dat zo?
Waar heb je het nu over ??En je laatste post bewijst dat eens te meer.
Als ik het geld had kocht ik meteen een Tesla Model S met een dikke 700PK onder de kap. Geen twijfel mogelijk. Wat een fantastische auto is dat. Maar ik moet het doen met wat minder budget. Daarom rijd ik in een Skoda 1.6 TDI. En wat is het heerlijk als ik de mensen hoor ik zeggen: wat is dat een mooie dikke auto zeg
Ik behoorde tot voor kort ook tot de personen die een gemodificeerde diesel reden. Dus met chiptuning en zonder DPF. Ik kreeg echter toch berouw en heb hem weggedaan. Nu rijd ik weer milieu vriendelijker, in een diesel met DPF.
Dat vind ik heel erg voor je maar ik kan daar weinig aan veranderen want ik ben gewoon een onsympathiek en saai iemand, alhoewel...Ik heb echter bijzonder veel moeite met de onsympathieke manier waarop je die boodschap brengt.
Laten we dan nog 10 jaar genieten
Over dit fenomeen stond van de week een aardig artikel in het AD: check.Wat mij persoonlijk vooral nog stoort aan 100% electrisch rijden is de korte actieradius, de tijd die het duurt voor de auto weer is opgeladen (daarbij ook nog eens het gebrek aan oplaadpunten), wanneer komt er eens een dergelijke auto met trekhaak en de mensen die hun auto maar een hele dag bij een oplaadpunt laten staan op de parkeerplaats waardoor anderen geen mogelijkheid hebben tot het opladen van hun auto.
Mocht dat voorheen dan niet ??En met een Renault mag je nu ook naar de garage
Haha, dat zal best. Denk dat mogen eerder MOETEN gaat worden.Mocht dat voorheen dan niet ??
Ik rij al een hele tijd rond met Recall 23Q5 (zie eerdere berichten in dit topic) ...merk er niks van.Is er al iemand die een oproep heeft gehad om zijn wagen te laten aanpassen? Ik ben wel heel erg benieuwd naar de eerste ervaringen.