Het grote VAG #Dieselgate topic

Canon-Eye

Forumguru
helemaal niets aangaande niet meer stroken met wat er indertijd aan jou is verkocht, kwa prestaties enz.
Niet piepen vóór je geslagen wordt, zou ik zeggen.
Het moet eerst maar eens concreet aantoonbaar blijken dat er in de praktijk een merkbare verslechtering van de "prestaties enz." optreedt.
we wisten dat het schadelijk was, maar trek er uw plan mee, jij dient het op te lossen aangaande verwijderen.
Het verschil is nu juist dat in dit geval wel degelijk de veroorzaker wordt gedwongen om het probleem op te lossen, jij hoeft dat niet zelf te doen. Alleen een keer er naartoe rijden natuurlijk, dat dan weer wel. Maar als je het in het kader van een onderhoudsbeurt plant, is er wat dat betreft ook weinig aan de hand.

Kortom: laten we nou eerst eens afwachten hoe het in de praktijk feitelijk uitpakt. Al dat speculatieve gemauw leidt tot niets, geeft alleen verwarring en onnodige onrust.
"Kalmte kan je redden" is mijn motto... :)

eriktv

Forumguru
Ik heb hem ook binnen, wist niet of dat kwam omdat ik de auto net heb of dat de informatie nu pas verstuurd wordt. Ik vind vooral de woorden zeer gewenst heel hoopgevend klinken....

scorda

Lid
Ik heb hem ook gisteren binnen gekregen,tot het derde kwartaal wachten alleen zit ik niet zo op dat stromingsrooster te wachten lijkt mij iets wat kan gaan verstoppen en ik hoop dat hij er niet langzamer van wordt.

scorda

Lid
Ok had geen idee waar ze dit rooster gingen plaatsen en omdat het met uitstoot te maken heeft ging ik uit van de uitlaat of iets dergelijks ,weer wat geleerd thanks

GJS

Senior Member
Heb de brief ook gehad, wat mij opvalt is dat er over een belangrijke doelstelling geproken wordt maar er niet bij verteld wordt of deze ook gehaald is.
Je weet nu dus nog steeds niet of er wel of geen nadelige effecten op de prestaties en/of brandstofverbruik zijn.

duiveltje

Forumguru
gister ook brief gehad :) is niet verplicht.. ze raadde het me zelfs af om het aan te laten passen als ik de wagen getuned had..

duiveltje

Forumguru
de medewerker van skoda zei me dat het niet verplicht is, en er stond in de brief dat het gewenst was dat ik het zou doen, gewenst betekend niet verplicht..

zou dit voor de apk problemen geven?

Bovenaan Onderaan