de Nissan Leaf is misschien binnen budget, en kan 't misschien wel halen, maar is me te klein (en te lelijk..........'t oog wil ook wat!
Pfffffff, tsja wat dat betreft is een Skoda een stuk mooier om te zien.....
Maar in deze ook weer een excuus dat verzonnen word om elektrisch te gaan rijden.
Een laadpaal voor de deur krijgen als je in de binnenstad woont is aan te vragen en word ook nog eens geplaatst met subsidie.
En langs de snelwegen zie je de laadstations naast de nog normale vulstations uit de grond gestampt worden.
Ga hiermee zeker niet zeggen dat het rozengeur en manenschijn is, maar heel gestaag word de infra er al wel op aangepast.
En de prijzen.... tsja de Tesla past helaas ook niet in mijn Budget.
Maar een verkleinde en betaalbare versie hiervan zou in mijn rijgedrag zeker kunnen passen.
Tsja blijft de vakantie en de keren dat ik weg moet voor mijn hobby naar het europese buitenland over om een wagen met fossiele aandrijving te huren of te ruilen met leden alhier voor de periode van totaal 4 a 5 weken.
En tsja prijstechnisch gezien kan ik het momenteel nog niet bekostigen en de aankomende wagen zal ook nog op fossiele brandstof vooruit gaan, maar hierna zal het aanbod zeker een stuk beter zijn met ook redelijke prijzen ( met of zonder subsidie ) dat ik misschien dan wel elektrisch rij en wel op het elektrische skodaforum.eu zit te ouwenelen over die Fabia / Roomster / Yeti en Rapid (?) en hoe vervuilend en traag die krengen waren.... en hoe slecht hun navigatie en bluetooth voorzieningen wel waren.....