Als hij weer gemaakt is, zou je voor onderhoud kunnen overwegen om naar Broekhuis in Assen te gaan. Is wel te doen vanuit Groningen en ik heb ze de afgelopen bijna 5 jaar leren kennen als een uitermate prettige no nonsense zaak.ben van plan om bij een dealer in duitsland te in formeren
Pfff wat een ellende en kosten. Gelukkig is het bij mij niet zover gekomen. Ik ben bij de dealer (Wealer) afgehaakt voor de olieweging omdat ze vooraf geen coulance percentage konden aangeven. Ik zal daar dus niet meer komen om geld uit te geven.... Auto gaat nu in onderhoud bij de universele Bosch garage bij ons in het dorp. Vorig jaar al de airco laten bijvullen en zij hebben een goede indruk achtergelaten.auto weggehaald bij firma list en bedrog (skoda groningen) en op transport naar alkmaar gezet
nukijken wanneer ik weer kan rijden
Max 15.000km. En er gaat gewoon LL olie in.Om de hoeveel kilometers krijgen jullie bolides verse olie en oliefilter? Wij hebben namelijk de indruk dat afstappen van het (maximale) 30Dkm interval en maximaal jaarlijks of 15Dkm het olieverbruik tegen kan gaan. Onze auto heeft bij 142.557 een grote beurt gehad bij de lokale dealer. Staat nu tegen 145.958km op. Dat is grofweg 3500km en in het verleden, toen wij hem kochten, moest er elke 2500km zeker wel een litertje bij. Nog geen melding gehad dat het op minimaal staat nu. Beurtjes laten wij afwisselend doen door de dealer en bij VAG techiek.
Ik weet dat 1 exemplaar geen garantie is op een redelijke oplossing, maar in ons geval lijkt het er dus wel degelijk op dat het halveren van de de oliewissels met filter het probleem in lijkt te dammen.
Max 15.000km. En er gaat gewoon LL olie in.
Olie waarmee 30.000km gereden kan worden.Dan hoef je toch alleen maar bij te vullen? Wat betekent anders Long Life?
Wat was het kostenplaatje?joehoe vandaag auto weer opgehaald bij hartog Tuning ,zuigerupgrade +nieuwekleppen
topbedrijf goede uitleg en alles keurig netjes op papier
interval terug naar 15000km en ben gelukkig van olieprobleem af,kan weer paar jaar vooruit hoop ik