Nou we zijn er bijna.. gisteren gebeld door de dealer dat er ook problemen met de koppeling zijn, of deze ook vervangen "mag" worden. Ja hij ligt toch al open, dus dat kan er ook nog wel bij. Verder moesten de kettingen ook vervangen worden, maar dat wordt ook onder coulance gedaan.
Hij noemde een "tussenstand" van de hoogte van het bedrag, wat toch een stuk hoger lag dan vooraf was afgegeven als richting. Toen ik dat vertelde, gingen ze weer overleggen. Ik werd nog een uur netjes terug gebeld dat ze het niet konden terug vinden, maar mij op mijn blauwe ogen geloven. Ze konden niet voldoen aan dat bedrag, maar er ging toch nog 500e vanaf.
Het komt dan uiteindelijk op ongeveer 1.150 uit werd me vertelt. Als ik daar de beurt (moest toevallig ook gebeuren) en de koppeling bij optel kom ik denk ik ongeveer aan de 2.000e. Een flink bedrag, maar een stuk goedkoper dan waarvoor het daadwerkelijk kost. En incl koppeling ook een stuk goedkoper dan via Hertog. Al kan ik natuurlijk nog niet zeggen of het verholpen is, maar daar mag je toch eigenlijk wel vanuit gaan.
Overigens hebben ze wel meerdere malen aangegeven dat ze alles wel via Skoda gingen verhalen/regelen. Dus ik blijf het heel bijzonder vinden dat er dus per dealer heel anders met de klanten wordt omgegaan!!
Hopelijk is ie vrijdag klaar dan zal ik nog een update doen..