B.Stuurder
Forumguru
Excuus, ik dacht dat ik een bericht had gezien van jou.geen idee waar je dit begrepen hebt maar ik weer van niks :-). @Monteurtje kan het misschien wel vertellen
Excuus, ik dacht dat ik een bericht had gezien van jou.geen idee waar je dit begrepen hebt maar ik weer van niks :-). @Monteurtje kan het misschien wel vertellen
Hoeveel heeft je auto gelopen en wat is de kilometerstand?
Ik zeg eigenlijk 2x hetzelfde.. Ik bedoelde de leeftijd van de auto.Kleine 116.000 km
Daar ben ik best wel benieuwd naar. Je zou mij/ons, 1.8 Tsi rijders, een groot plezier doen met deze informatie. Alvast bedankt!Bij Skoda is het de CDAA, 2de generatie 1.8 tsi. 1ste generatie, BZB heb ik geen negatieve ervaringen mee. Iemand hier op forum met een Passat CC volgens mij wel.
Vanaf welke datums de modificatie op de spanner en zuiger en -veren is door gevoerd weet ik niet uit mijn hoofd. Kan ik wel opzoeken. Als ik er aan denk.
Ik bedoelde de leeftijd van de auto.
Ik zie vanaf mobiel de onderschriften niet. En daar kijk ik 80% van de tijd op.Staat onder mijn berichten
Dan moet je hem een kwart slag draaienNiet als je va
Ik zie vanaf mobiel de onderschriften niet. En daar kijk ik 80% van de tijd op.
Dan moet je hem een kwart slag draaien
Dat maakt geen verschil.Dan moet je hem een kwart slag draaien
Weet je zo welke criteria er gehanteerd zijn voor coulance? Voor een auto van 5/6 jaar oud en 110.000+ km's is 80% op onderdelen en 50% op arbeidskosten aanzienlijk te noemen.Voor het gemak, auto is van 2010
Verstuurd vanaf mijn T03 met Tapatalk
Steeds minder, het omslagpunt is steeds hoger. Bij ons al 40.000 km per jaar.Nu kan ik het mis hebben maar het lijkt mij dat de meeste ex lease auto's diesels zijn en of dat nu voor de particulier interessant is......
En nu moet ik ook zeggen dat ik ook genoeg lease wagens heb gezien waar van alles kapot is gemaakt aan de binnen kant. En zelfde geld voor over belasting van de autos
Nu kan ik het mis hebben maar het lijkt mij dat de meeste ex lease auto's diesels zijn en of dat nu voor de particulier interessant is......