Lees dit topic maar eens helemaal door. Het is toch kerst, dus je hebt tijd zat. In dit topic staat alle info, inclusief links naar filmpjes, externe sites, etc.
@andrehj Ik heb hier en daar wat gelezen. Alle 35 blz was ik niet van plan. Ik zie nu dat er te grote problemen zijn, ovale cylinders, kantelende zuigers, cartergassen e.d. om dat met eenvoudige Wynn's op te lossen. Maar het begon ergens in 2014 en het duurt nog steeds voort. Je zou zeggen dat er dan onderhand zodanige erkenning is dat Skoda of Pon dit op moeten lossen. Immers zij hebben 'n wanprestatie geleverd, terwijl er met onbeschadigd geld betaald is.
Ik weel niet of in dit topic ergens geprobeerd is gezamenlijk 'n juridische vuist te maken en reparatie af te dwingen, want dit is geen reclame voor onderhavige motoren, Skoda en VW. Is dat geprobeerd?
O ja ik heb met kerst geen tijd om dat hele topic te lezen met al z'n verwijzingen en filmpjes.
Maar 1 ding is zeker, met Wynn's kun je hier niets bereiken. Maar het was goed bedoeld om evt. mensen die dat nog niet wisten met 'n goedkope tip verder te helpen.
Voor tips is dit forum toch ook. Ik heb er al heel wat gezien en zelf dankbaar gebruik van gemaakt.
Succes met de voortzetting