ertromp
Forumguru
En een jong gebruikte Mazda CX5 @Captain Hook ? Zou gezien je eisen best passen verwacht ik.
Ik begrijp niet helemaal waar je op doelt, de meeste stations die hier in dit topic gesuggereerd worden zijn zeker geen laag-bij-grond auto's, en ik lees hier nergens in dit topic iets obsessiefs. Voor de invasie van SUV's en cross-overs waren dergelijke modellen de norm. Bij een "laag-bij-de-grond" auto denk ik toch eerder aan de hobby van mannen als @JeSko, niet aan af-fabriek stations.Ik vraag me trouwens oprecht af, waar die obsessie van laag-bij-de-grond auto's toch vandaan komt?
Ik ben wel benieuwd waarom je dat vindt. Het bedrijf waar ik werk heeft een stuk of 20 Amerikaanse equivalenten (Escape) rondrijden in de VS. Die worden weliswaar bestuurd door "veteranen", maar daarmee bedoelen we dan ex-militairen, en dat zijn zeker geen bejaarden. Ik weet overigens niet wat ze van die auto's vinden, misschien vinden zij het ook wel bejaardenauto's . Maar ze lijken operationeel goed te voldoen, zowel in Manhattan als op de lange interstates van staten als Idaho en Kansas.en de Kuga is een bejaardenauto.
Ach de Yeti was ook een senioren wagen dat hij werd uitgebracht... werd min of meer met die benaming zelfs zo op de markt gebracht.Ik ben wel benieuwd waarom je dat vindt.
Kijk maar om je heen: Wat er doorgaans in rijdt is 65+, met de meeste wagens in doodse saaie grijstinten.Ik ben wel benieuwd waarom je dat vindt.
Dat is oud nieuws, vandaar dat je het zo goed hier kunt vinden met al die hollanders !( al heb ik enkel goede ervaringen met Nederlanders ) .
Het is ook te zien hoe een boodschap geïnterpreteerd wordt en hoe ze verkondigd wordt op een forum … meestal met een schepje erbovenop.Nog nooit meegemaakt of van gehoord dat een bediende zo zucht puft en zeurt, in BE zullen ze vriendelijker zijn dan neem ik aan ( al heb ik enkel goede ervaringen met Nederlanders ) .