Chicco_Himself
Forumguru
Zojuist een afspraak gemaakt met Tom, mijn Superb is 9 oktober 2015 aan de beurt
Het klinkt wel als een probleem wat kan worden verklaard door een vervuild inlaattraject. En als je al 75.000 km hebt gereden zonder enige schoonmaakactie, is dat waarschijnlijk sowieso nodig. Als ik jou was zou ik deze schoonmaakactie dus doen.Zijn dit problemen die gerelateerd kunnen zijn aan vervuiling van het inlaattraject zoals wat hier beschreven staat en mogelijk opgelost wordt? Heb je met koude motor dan ook vermogen in horten en stoten? Da's best gevaarlijk eigenlijk...
ik hoop dat vooral de terugrit boekdelen zal sprekenDaarom dat in naar Tom rij (+200km enkele rit voor mij), ik geloof dat het de moeite zal zijn...
Als je het oudere type hebt kan dit kloppen. Deze hebben geen egr door de nokkenas verstelling en ook geen externe egr. Zal dus altijd minder vervuiling hebben.Lijkt wel een foto vanuit Tell Sell...it's amazing Mike !
Zo die is écht schoon geworden ! Mooi om te zien !
Ben dit ook nog eens van plan met mijn 1.2 TSI, Tom had er tot nu toe 1x een gehad waarbij de vervuiling erg mee viel. Misschien eerst van te voren maar eens inspecteren of het écht nodig is.