Japanese Power
Donateur
En binnen 1 week verkocht. Veel onzinbieders en onzinvragen gehad. Gewoon genegeerd, maar ongelofelijk zeg wat een stomme vragen je kunt krijgen. Uiteindelijk 2 serieuze bieders die een afspraak hadden en gister toch weer afhaakten. Ik heb nu de auto aan mijn eigen garage verkocht. Die ziet er wel brood in. Heeft tenslotte ook het onderhoud aan deze auto gedaan. Maandag overschrijven en daarmee volledig Toyota-af...Beetje off-topic, maar het een heeft wel met de ander te maken. Nu de CitiGo binnen is staat de Yaris TSport te koop.
Gisteren gepoetst en leeggehaald, serie verkoopfoto's gemaakt en bewerkt. Staat op MP en Autoscout te koop, ben benieuwd....
Van 15 jaar
Dank, knap voor z'n leeftijdJe Yaris is zo mooi dat ik het haast jammer vindt dat we geen tweede auto nodig hebben. Wat een plaatje!
Wat nog volgt: achteruitrijcamera.
Hij lijkt wel schoon te zijn....??aja. Kom er maar in met opmerkingen
Wat mij betreft heb je groot gelijk dat je je auto laat wassen. Ik doe dat ook altijd, poetsen is niet mijn hobby. Ik ga zelfs regelmatig naar een andere wasstraat waar ze voor een kleine bijdrage ook de binnenkant doen.Jaja. Kom er maar in met opmerkingen over krasstraat, detailling, swirls en nog meer…
Ik heb nu weekend, mooi weer, druk aan het verbouwen en geen tijd om de auto met de hand te wassen.
Bekijk bijlage 95050