En ‘s avonds een geurkaars op het nachtkastje dat ruikt naar verbrand rubber..?!?Want ja tegenwoordig is natuurlijk alles een beleving....
Correct, en kan je verklappen dat wij al met een pilot bezig zijn waar in die huisjes alle groepen worden gemonitord en bij veel gebruik op algemene groepen voor langere tijd die groep dan gewoon auto word uitgezet !Ik weet dat er bij veel vakantiehuisjes argwanend wordt gekeken naar al die NL EV rijders die hun auto aan de granny volladen ‘s-nachts.
Leuk! Ik was er onlangs met mn zoons voor een kartwedstrijd, kartbaan is binnen t circuit. Dan zie je pas hoe mooi het circuit daar ligt. Vroeger (jrn 80) was t 'rechte eind' nog gewoon openbare weg, en reden we daar overheen op weg naar Salmchateau/Beche.
Het was even spitten maar ik heb ze gevonden. Let niet op de kwaliteit, is een opname uit een fotoalbum van een afdruk uit oktober 1990. Mijn huidige vrouw en ik reden de gouden Colt en m'n ouders de witte Jetta. Wel bijzonder dat je dan 32 jaar later hier weer over dit deel van het circuit rijdt.Klopt @SuperBeeb. Ik heb nog een foto met m’n eerste auto dat ik bij de pitboxen sta. Nog uit de analoge periode.