Rosinfield
† In Memoriam
Wat een pech zeg. Gelukkig geen schade aan lijf en leden zo te lezen. Sterkte met het vervolg!
Zo'n trekhaak is op zichzelf een behoorlijk onbuigzaam stuk staal. Logisch gevolg daarvan is inderdaad dat de schade aan de achterkant mee lijkt te vallen. De downside daarvan is echter de natuurkundige zekerheid dat een groot deel van de botsingsenergie door de trekhaakconstructie als geheel simpelweg wordt doorgegeven aan (=opgenomen door) de bevestigingspunten ervan. Die energie moet érgens blijvenje kunt goed zien dat de trekhaak enorm veel van de impact heeft opgevangen.
Het was een Tucson, ik was abuis...Santa Fe
Ja, soms lijkt je auto wel een magneet, het is even niet anders.nog even en je hebt een compleet nieuwe Enyaq van buiten.
Die monteur houd ook wel van schone handen tijdens zijn werk....
Nope, die auto wordt vast nog vuiler, ik ga een auto met schade niet ook nog eens schoon inleveren.Die monteur houd ook wel van schone handen tijdens zijn werk....
Ohhh dat weer wel.... nou ik zou hem nog met extra modder dan afleveren als monteur.....Ik ga er wel vanuit dat ik hem helemaal schoon terug krijg natuurlijk