Rosinfield
† In Memoriam
Omdenken, graag voor paal willen staan
ehhhhhhhhh groningen kun je als laatste punt tanken bij de proef opstelling.....En ga maar eens op dit moment met een H2 auto naar Denemarken of Frankrijk rijden, ik betwijfel of je ooit nog terugkomt
Haha, dank je. Ik snap je reactie wel. Je insteek om te reizen moet ook anders zijn anders krijg je het niet voor elkaar.Chapeau voor jou dat je dit nog enigzins positief bekijken kan, ik zou onozel worden!
Totaal geen last van !terwijl als je (nog) geen EV hebt je er een zwaar hoofd in hebt na zo'n verhaal.
Hoeveel keer per jaar maakt de gemiddelde mens een trip van ±1000KM...Uiteraard is van belang bij hoe je hier tegenaan kijkt of je al dan niet een EV hebt. Is dat het geval, dan heb je denk ik meer de neiging eea optimistisch op te vatten (je zit er immers aan voorlopig aan vast), terwijl als je (nog) geen EV hebt je er een zwaar hoofd in hebt na zo'n verhaal.
Zo snel laat ik me niet afschrikken hoorZou bij het eerste laadmoment terugkeren naar huis wanneer blijkt dat het zo een gedoe is.
Tsja maar jij kunt dan ook lopend van je werk naar huis......Zou bij het eerste laadmoment terugkeren naar huis wanneer blijkt dat het zo een gedoe is.
Haha, was blij dat het 2e haakje niet 2 woordjes verder stond, maar ik moest wel even 2 x lezenVanwege een nieuw klein poepmonster (baby) in stukken van 400km gereden.
Denk dat het op zich wel meevalt mbt aantallen.maar het tekort aan laadpalen is toch nog wel een enorm issue om dergelijke ritten “stress-vrij” te laten verlopen.
Daar noem je me wat. Ik vind de keuze opties wel tegenvallen als je in de de standaard navi een route ingeeft.Overigens heb ik via ODBELEVEN de laadsnelheid voor de navi aangepast. Standaard staat deze namelijk op 50kw waardoor de navi geen voorkeur geeft aan snelladers van boven 50kw.