Dat het licht kapot is vinden de meeste ID rijders blijkbaar niet het grootste probleem maar dat het dan een Renoolt badge begint te worden stuit er meer tegen de borst
Maar goed dat je er misschien bij zet want de eerste hit op Google gelijk ditGho kweetnie misschien maakt Renault tegenwoordig WEL goede auto's, in tegenstelling tot
Ik heb 2 Toyota’s terug al logo projectie via Ali gekocht. Kostte me destijds 11 euro voor 4 portieren. Hebben 5 jaar probleemloos gewerkt. Dus het kan wel. En ik denk dat deze projectielampen / boardingspots ook gewoon uit China komen… dus idd.Veel oudere Skoda's hadden dit al, enkel niet met een stencil die het logo creëert, en die gingen niet kapot bij mijn weten.
Dat vooralsnog niet maar van alle randzaken krijg ik wel een beetje jeuk……al weet ik niet of je problemen van dien aard zijn dat de auto onbruikbaar is of wordt…
Soms zit het tegen. Soms zit het mee. De spot is vandaag gelijk onder garantie vervangen. Had het niet verwacht aangezien de vorige 8 weken in backorder heeft gestaan.En voila. Boardingspot spot nummer 2 gaat ook naar de knoppen. Morgen gelijk maar even aangeven bij de dealer vanweg de steeds verder scheurende voorruit die wordt vervangen.