Ik heb recentelijk 1 x met 1KM range en 1 x met 3KM range de oprit thuis gehaald.Maar is de accu dan ook daadwerkelijk zo leeg, als dat de auto je wil doen geloven..?
Nope. Ik heb een 62kW accu. Hiervan wordt max. 58 kW verbruikt voor alle benodigde energie tijdens het rijden. Dus niet alleen de aandrijflijn, maar ook je verwarming, stoelverwarming, stuurverwarming, verlichting, navi, audio en alles wat elektrisch wordt bediend. En dat zijn heeeeeeel veel (vaak kleine) processen en die gaan ook allemaal van je range af…Je weet dat je een batterij hebt van 60kw, je hebt vb een gemiddeld verbruik van 20kwh/100km, dan weet je toch dat je 300km kan rijden. Is toch net hetzelfde als bij een gewone wagen
Blijkt een enorm veel voorkomend probleem te zijn. Ben benieuwd hoe ze dit over een x aantal jaren oplossen. Zullen ze dan nog steeds zo coulant zijn met vervangen vanuit PON. Dit kun je niet wegmoffelen onder een producteigenschap.…Ik heb maar even een mail naar Rijnwoud gestuurd om dit binnen garantie op te lossen…
Is dat wettelijk wel zo ?na de garantieperiode is t