Canon-Eye
Forumguru
Moet natuurlijk niet want dit is toch jouw topic en jouw auto?Of moet het in het fotografie topic
Ze zouden er niet misstaan overigens.
Moet natuurlijk niet want dit is toch jouw topic en jouw auto?Of moet het in het fotografie topic
Ondertussen is de meterkast weer verder aangepast. Je zult het misschien niet zeggen maar hij zit nu echt helemaal vol.Zo, de klus is geklaard, alvast 2 extra groepen voor de keuken en 1 extra groep voor de zonnepanelen. Alles is netjes verdeeld en nog ruimte voor evt. verdere groepen in de toekomst. Zometeen nog even nummertjes plakken voor het overzicht en de groepenlijst bijwerken.
Je kunt je mening ook printen op een A4-etiket. Bij droog weer plakken die best wel goed op een ruit...Gelukkig kom ik zeer regelmatig op dat adres dus verwacht ik deze mafklapper nog een keer tegen te komen. Geen idee wat ik dan ga zeggen
Nee je zal hem wel in de Noordzee verzuipen !!maak je geen zorgen, ik trek hem/haar niet over de motorkap,
Bij dat soort parkeerhufters echt niet hoor !Moesten de parkeervakken wat breder zijn, zou het al veel problemen oplossen.