Het hek is van de dam, als je zo intensief zoekt weet je goed hoe laat het is, noem het een complete breuk met het verleden, aan die Skoda hangen te veel negatieve herinneringen vast, financieel dom i know, maarja! Ik ben er ook over uit wat het moet worden, een GTI 7/7.5 performance, mag terug DSG zijn maar ik zeg niet op voorhand neen tegen een manuele, al lees ik wel vaak dat de manuele versie het potentieel wat tegenwerkt, en dat de bak zelf niet de best schakelende manuele is, iemand ervaring met een manuele GTI?. Een Cupra was ook mooi geweest, maar keuze is wat beperkt en dat interieur daar kom ik niet over. Hebben trouwens alle Gti's deze rode accentverlichting in de deur zitten? Want ik kom het tegen op elke nacht pov video op YouTube, ze lijken het allemaal te hebben...?
VOLKSWAGEN GOLF 7 GTI 2.0 TSI PERF (230pk) DSG 2013 154000km
€ 17.450,00
VOLKSWAGEN GOLF 7 GTI 2.0 TSI PERFORMANCE (230pk) DSG 2013 154.000km 2de EIGENAAR MET VOLLEDIG HISTORIEK !! EURO 6b !!- GTI PERFORMANCE (230pk)- DSG-
link.2dehands.be
Volkswagen Golf 7 GTI Performance 2.0 benzine
€ 15.950,00
Hierbij bied BK-Motors deze mooie Volkswagen Golf 7 GTI Performance aan wagen rijd schakelt perfect altijd op tijd zijn onderhoud gehad interieur
link.2dehands.be
Volkswagen Golf GTI Performance Full Option Eerste Eigenaar
€ 19.400,00
VW Golf GTI Performance van 2015 met slechts 94000km van eerste eigenaar.Auto verkeerd in zeer goede staat. Volledige onderhoudshistorie van volkswagen
link.2dehands.be
Het is nog vroeg natuurlijk, ik moet eerst kijken hoe alles verloopt met het huis en dergelijke, maar dat er een GTI komt, vroeg of laat, is zeker. Die zou ook veilig in men garage passen