Jesko's Octavia VRS !

leon-cupra

Forumguru
Stage1+ , grotere intercooler, andere inlaat, …
Als hij vol optrekt vliegen je organen tegen jouw ruggengraat :pardon:

Die 4motion is echt meesterlijk. Weet nog zijn allereerste ritjes , natte baan , zero wheelspin. boerenbaantjes .. waanzinnige snelheden door de bochten … op dat moment besefte ik dat ik met mijn vRS een “miskoop” had gedaan

leon-cupra

Forumguru
Wat mag deze R kosten?
Weet dat mijn broer met verschillende prijzen in zijn hoofd zit. Volledig standaard gezet met de stage1+ (de chip kan hij toch niet achteraf verkopen) of afhankelijk hoe de koper het wilt, met KW-DCC-verlagingskit, met intercooler, met intake, ... (eigenlijk de juiste set up voor de 380pk). Als @JeSko geïnteresseerd is of wat info wil bekomen van de wagen, wil ik gerust mijn broer zijn gegevens in PM doorgeven.
;)

JeSko

Forumguru
@Fmoon

20.000-23.000 dacht ik, en is zeker aantrekkelijk, maar ik moet zowiezo eerst afwachten hoe de scheiding verloopt financieel, wat ik dan nog kan, en eerst zien dat mijn VRS gemaakt en verkocht raakt, ik denk niet dat @leon-cupra zijn broer zo lang wil wachten, heb zelf ook geen idee door de omstandigheden hoe snel ik alles rond krijg.

leon-cupra

Forumguru
de tijdspanne is inderdaad niet optimaal. Als jij nog alles moet regelen financieel gezien en dan pas kan zien wat er wel of niet kan en dan nog zelf jouw vRS moet verkopen ... dan zijn we een hele tijd verder. Nu, als je ergens een overkomst kan maken waarbij beiden zeker zijn van iets , tja, waarom zou mijn broer dan niet even wachten. Maar denk dat er op dit moment meer onzekerheid ligt in het kamp van @JeSko dan in mijn broer zijn kamp. T is ook niet dat ze in een rijtje staan op dit moment, maar weet dat hij bezig is met een handelaar. Als dat erdoor komt (wel aan een lagere prijs dan hij voor ogen had), tja, dan is de wagen binnen dit en een week weg.

JeSko

Forumguru
Klopt jammer genoeg is het al meer dan een jaar onzekerheid troef, ik zal content zijn als alles achter de rug is en ik eindelijk terug wat kan ademen en leven.

Bovenaan Onderaan