Komt tijd komt raad,
@JeSko .
Stel je prioriteiten en volgens mij doe je dat goed (o.a. auto is niet belangrijkste).
Hou daarbij goed in de gaten dat stabiliteit grotendeels leunt op je eigen welbehagen, dus zorg ook altijd goed voor jezelf.
Je kids, de afwikkeling, jijzelf, je omgeving hebben niks aan een Jeffrey die zichzelf vergeet
"om maar zo goed mogelijk te zorgen voor de rest" -> zonder voor jezelf te zorgen kun je niet voor een ander zorgen.
Het is net werk

: natuurlijk kan het zijn dat je eens wat langer of harder moet werken om een klus af te ronden of een crisis te bezweren. Die dag/week/periode ben je misschien wat meer moe en laat je een avondje stappen of keertje sporten voorbij gaan en lig je de rest van de dag lam op de bank dom te Netflixen. Prima voor eventjes, maar dit kun je echter niet oneindig volhouden en uiteindelijk zul je dat niet trekken en val je om.
Ik wil je situatie niet vergelijken met werk overigens, want dat staat op een heel andere plek op de prioriteitenlijst, maar hopelijk begrijp je wat ik bedoel - ga in die 3,5 dag zónder kids niet énkel opladen voor de kids, maar wees ook gewoon lekker Jeffrey met een leven buiten je gezin.