Motorkap Skoda Octavia 5E LF7Y NIEUW 5E0823031
€ 225,00
![]()
≥ Motorkap Skoda Octavia 5E LF7Y NIEUW 5E0823031 — Carrosserie en Plaatwerk — Marktplaats
WANNEER U DIT ARTIKEL WIL BESTELLEN IS DAT MOGELIJK VIA DE LINK ONDERAAN DEZE ADVERTENTIE. TWIJFELT U, OF DIT HET JUISTE ONDERDEEL VOOR UW AUTOlink.marktplaats.nl
Gezien alle foto's van beschadigingen is deze ziet zo NIEUW meer.Toch bijzonder dat ze niet de moeite doen om daar wat karton onder de motorkap te leggen. Zo op de betonnen vloer!
Mijn persoonlijke ervaring met Diederichs is dat de kwaliteit niet beter is dan die van Van Wezel. Het spul van Diederichs komt ook gewoon uit Azië over het algemeen, regelmatig Tong-Yang en soortgelijke producenten.De zoektocht naar een nette motorkap vlot niet, ofwel vragen ze dik 600 euro, of kosten ze maar 200 maar zijn ze heel hard beschadigd, om nu maar even te overbruggen overweeg ik op Winparts een niet origineel stuk te bestellen. Maar ik lees hierover wisselende ervaringen, Van Wezel zou ronduit slecht zijn qua pasvorm en kwaliteit, en zou puur uit China komen, dus daar blijf ik liever af, maar wat met Diederichs? Daar lees ik nl niets slecht van, iemand ervaring met dit merk?
Is het misschien geen optie om eens een prijs op te vragen om de luchthapper uit bestaande klep te verwijderen en er een nieuw stuk plaatwerk in te laten zetten en te spuiten ?prijs gevraagd van een nieuwe OEM kap, gelijk in de juiste kleur dan
dat het wellicht een moonwhite kleur is en geen candy white