Jesko's Octavia VRS !

Herperduin

Forumguru
Sterkte met deze ellende. Het komt altijd allemaal tegelijk zeggen ze wel eens. Hoop voor u dat het nu wel klaar is!

Tipje voor zover nog niet gedaan en indien nog mogelijk:

Maak goede foto’s ook van de grond en verzamel alle brokstukken in een zak en zoek uit welke niet van jouw auto zijn. Kan later nog van pas komen in bewijsvoering.
 

Chrisjemol

Forumguru
Holy shit dat meen je….
Dat is echt niet normaal kl*te… en wat een schade zeg…
Die ander moet er toch ook een flinke schade opgelopen hebben…

Wat een k*t zooi zeg
Reden temeer hem ergens anders, of evt met 2 wielen op de stoep weg te zetten…

Hoop dat hij niet total loss is! En dat de kosten ergens op verhaald kunnen worden
 

EdK

Forumguru
Dit is ........................ vul zelf maar in !!!
En wat herperduin zegt zoek onderdelen van de veroorzaker en kijk of er nummers opstaan.
Bij neef die zijn maat die werd aangereden en als oud vuil werd achtergelaten in een berm in portorico
vond men ook onderdelen ( mercedes ) en aan de hand van die onderdelen en de dealer en fabriek heeft men de eigenaar (dader) achterhaald !
En die l#l die is uiteindelijk opgepakt en mag momenteel nog steeds brommen op water en brood....
 

Rallye

Forumguru
Wat erg!

Zijn er mensen met deurbelcamera’s etc. in de straat? Wellicht zsm daar eens langs voor beelden?
 

SteGo

Donateur
Jeetje dat is echt k*t zeg! Wat verschrikkelijk zuur! :mad:

Hopelijk wordt er nog een aanknopingspunt gevonden waarmee de dader achterhaald kan worden.
Bizar dat iemand er vandoor gaat na zo'n schade veroorzaakt te hebben. :mad:
 

leon-cupra

Forumguru
Toen ik de foto’s zag toen je hem net voor de deur had staan dacht ik nog “f*ck, die staat zo dicht, zelfs een beetje op de baan. Hopelijk gebeurt niet hetzelfde als met de Peugeot” en nog geen paar dagen later ….. er bestaan geen emoticons om te beschrijven welk gevoel je hierbij krijgt. Kreeg rillingen over gans mijn lijf.

Pfff Jefrey, het is jou echt niet gegund hé. Jouw droomwagen … tweede keer zoiets meemaken. Je zou er domme dingen door doen.

Om de dader op te zoeken zeker de (sociale) media gebruiken. Ik zou contact opnemen met wat kranten. Die hebben allemaal tegenwoordig regionale afdelingen. Jouw verhaal is er eentje die de kranten graag gebruiken, zeker nog met de voorgeschiedenis van de Peugeot en hopelijk dat de dader dan zo gevat wordt.
 

JeSko

Forumguru
We hebben de dader, een man werkend voor een poetsbedrijf, deze is gevlucht naar het depot zelf en daar hebben ze gezegd aangeven die handel, staan zware straffen op vluchtmisdrijf. Dus ik hoop dat ze hem uitkleden tot op zijn laatste cent, getuigen hebben hem gezien en zou ook dronken zijn geweest. Dus ik ga de schade zowiezo kunnen verhalen. Het is hectisch nu maar ik houd jullie op de hoogte.
 

LT83

Forumguru
Dat is dan toch een soort van geluk bij een ongeluk zegmaar.
Ondanks dat het nog steeds een hele grote k*tzooi is allemaal natuurlijk ben ik toch ook wel een beetje blij om dit te horen.
Aan het eind van de rit in ieder geval zicht op een relatief goede afloop! Sterkte en succes met de verdere afhandeling
 

EdK

Forumguru
Afijn als hij teveel alcohol op had dan neem ik aan dat er een blaas/bloedtest is gedaan en dat zijn rijbewijs voor wat jaren ingetrokken word.
En een mooie taakstraf is dat hij in iedergeval alle wagens in de straat voor 10 jaar met de hand zal wassen en poetsen....
Maar goed je denkt is donker en niemand zal wat gezien hebben , maar gelukkig blijkt nu dat er nog velen hun ogen open hebben en het ook melden..
Dat is dus je geluk moet je maar denken !!
En de schade die zal ongetwijfeld te repareren zijn, en daarna parkeren bij je buuf aan den overzijde.... En een camera op buitengevel hangen met 180 graden view.
En ojah dat mag natuurlijk niet....... nou hier ook niet maar ik heb er gewoon netjes één bij mij hangen en naar me overburen gestapt en ze de beelden laten zien van wat ik film !
En ze een gast inlog account gegeven op die camera zodat als ze willen ook kunnen kijken..... en zij zien er nu ook de voordelen van en gevraagd of ik de voordeur / raam van hun erbij kon pakken .....
 

leon-cupra

Forumguru
Wat goed nieuws !!! Toch nog een beetje mensen met verantwoordelijksheidszin. Maar toch … zei gisteren nog tegen mijn madam toen ik het nieuws hoorde dat een ambulancier meppen had gekregen van een dronken man “er zo een groepje van mannen moeten bestaan die dergelijke gasten eens een goed lesje zouden mogen doen leren in een donker kamertje ” … zet deze man ook maar eens in zo een kamertje en ervoor zorgen dat deze nooit meer kan rijden (neen, rijbewijs afnemen helpt niet … een fysiek mankementje wel)

Maar ondanks het goede nieuws … als eigenaar ga je, zeker op zo een wagen, altijd wat geld op verliezen. Was ook een unieke wagen.
 

leon-cupra

Forumguru
@JeSko als de man met de wagen van het poetsbedrijf onderweg was ook het poetsbedrijf verantwoordelijk stellen voor de schade. Als bedrijf ben je verantwoordelijk voor jouw werknemers. En daar gaat zeker wel wat geld zitten. Nu, jouw verzekeraar zal dit wss wel doen als hij aan het werken was.
 

DiVini76

Forumguru
Damn @JeSko man, wat een ongelofelijke *%#zooi zeg!! Gelukkig voor je hebben ze de dader, hoop voor je dat dit uiteindelijk goed en netjes (zonder kosten voor jou) opgelost gaat worden en dat jouw beast in ere hersteld kan worden...
Succes en sterkte ermee!
 

JeSko

Forumguru
Ja ik hoop dat ze hem nog kunnen maken, is afwachten... Grootste zorg is dat de achteras duidelijk geraakt is, en door de klap is de grill gesprongen dus is wel een flinke klapper geweest, ook in de c stijl onderaan zit een lichte knik, koffer werkt nog wel perfect dus dak en dergelijke lijken niet verwrongen. 20240121_112127_copy_1431x3024.jpg 20240121_112249_copy_1431x3024.jpg 20240121_112228_copy_1431x3024.jpg 20240121_112220_copy_1431x3024.jpg 20240121_112133_copy_1431x3024.jpg 20240121_112138_copy_3024x1431.jpg 20240121_112122_copy_1431x3024.jpg 20240121_112117_copy_1431x3024.jpg
 

jesse_s93

Forumguru
Fijn om te horen dat ze de dader te pakken hebben, maar verder echt enorm klote @JeSko! Je sprak met zoveel passie over de nieuwe aanwinst. Ik hoop dat het nog te repareren valt en anders dat je financieel goed gecompenseerd wordt! Sterkte.
 

leon-cupra

Forumguru
Mijn inziens is dit gewoon een per total. Op de foto’s zie je maar juist de zichtbare schade. Wat is er allemaal onderhuids niet kapot of verwrongen. Gewoon ook een heel slechte plaats om te herstellen. Rekening houdend met de leeftijd, waarde en kost herstelling zal de verzekering deze niet laten herstellen. (In my opinion)

Maar @JeSko mijn eerste gedacht bij het lezen van de eerste medeling “geen omnium” had ik zo iets van “why why why????”. Zeker gezien het niet de eerste keer was en het een gevaarlijk straatje is.
 

Tees

Donateur
Tsjongejonge Jefrey, wat een bizarre pech...en dan een klein gelukje dat de dader gevonden is cq. zich gemeld heeft. Maar dit is toch wel bijzonder straf...
 
Bovenaan Onderaan