Jesko's Octavia VRS !

Herperduin

Forumguru
Origineel wit mag je wel origineel wit laten vind ik. De zwarte / donkere kant ziet er in de sneeuw erg mooi uit maar doorgaans ligt er geen sneeuw dus wit zou mijn voorkeur hebben. Dan met wat SUBTIELE elementen van kleur maar denk dat we daar een heel klein beetje van mening verschillen en dat maakt het juist zo mooi om te volgen. Ik vind het heerlijk om te zien en snap dat je nog altijd vol trots uit je raam kijkt.

Hoe zit het met die boodschappen van je overbuurvrouw?

JeSko

Forumguru
@Herperduin

Sinds haar man is overleden zie ik ze nooit meer... Begin me af te vragen of ze er zelf nog wel woont, aangezien de verpleegkundige haar auto er ook nooit meer staat... :(

JeSko

Forumguru
Vandaag onze derde en laatste hond moeten afgeven, hij ging al een tijdje minder, maar het beestje is 11 mogen worden, wat gezien zijn medische voorgeschiedenis een hele prestatie is. Ik wilde er vandaag met naar de DA rijden, hij plaste en poepte soms waar ie stond, dus ik liet hem zo vaak als mogelijk buiten, waste hem elke dag, maar hij vond de moed niet langer om nog zelfstandig uit zijn mandje te komen, te eten. Gisteren heb ik hem dan letterlijk in zijn mandje gedragen, hem nog een laatste aai gegeven om al met enig onderbuikgevoel te gaan slapen, deze morgend zat ik zoals gebruikelijk in de relax naast hem met mijn koffie, en zag ik dat hij nimmer reageerde. Hehe, dat komt dan weer effe binnen, f* :nono::cry:

Vandaag dus naar het crematorium, om hem thuis in een mooie urne naast zijn twee vriendjes te zetten, dit was ook echt onze laatste hond, ik zie veel te hard af van zo'n afscheid en de kids idem.

T' ga je goed kleine vriend.

IMG-20231105-WA0057.jpg

Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
Sterkte Jefrey. Zo een maatje afgeven is altijd pijnlijk. Ken het gevoel.

Zijn hier thuis ook een beetje op de sukkel met onze kat, blijft maar ziek zijn. Ook weinig leven in. Al twee keer naar DA op een week en half tijd. DA weet ook niet wat het is. Maandag bloed laten trekken… hoop ook op een banale ziekte maar vrees zit er ook in dat het iets ernstiger is.

JeSko

Forumguru
Vanmorgen horen we een luide knal, onmiddellijk naar beneden gelopen, en dit is her resultaat, vluchtmisdrijf, politie gaat het onderzoeken maar kunnen wellicht weinig doen, het is hopen op camerabeelden. Wellicht Total loss, c stijl zit een knik in en wiel is half afgebroken :cry: dag droom, voor één week, kben kapot ... Echt op. Verzekering kan niks doen zonder omnium, dus zoals het er nu naar uitziet is dit een totaal verlies voor mij, of ze moeten hem nog kunnen maken en dan zijn de kosten ook voor mij.

20240121_080553_copy_1431x3024.jpg 20240121_080558_copy_1431x3024.jpg 20240121_080550_copy_1431x3024.jpg 20240121_080546_copy_1431x3024.jpg 20240121_072810_copy_1431x3024.jpg 20240121_072750_copy_1431x3024.jpg 20240121_080540_copy_1431x3024.jpg 20240121_072743_copy_1431x3024.jpg 20240121_072730_copy_1431x3024.jpg

LT83

Forumguru
Bizar dit, hoeveel pech kun je hebben zeg!
Hopelijk komt er snel duidelijkheid over de dader, je zou zeggen dat die gezien de schade zelf ook niet onopvallend rondrijdt.
Ik weet niet hoe het in België precies zit met de verzekeringen, maar is het niet zo dat er iets van een Waarborgfonds is voor schade aangericht door derden die gevlucht zijn? Volgens mij is dit in NL wel zo namelijk. Sterkte met alles!

dirkie996

Forumguru
Shit man, da’s meer dan ‘n tegenslag. Hopelijk voor u, vinden ze de dader. Vluchtmisdrijf zal wel te maken hebben met intoxicatie of geen verzekering/ rijbewijs hebben. Probeer dan maar eens ‘n kei te pluimen:mad:

Captain Hook

Forumguru
Da's een flinke domper. Je zou ze toch, dat soort *&^%5687gyuighjK&%^$^%$&#GHUK malloten die dit veroorzaken. :angry:
:mad:

Zo te zien betaalt het Belgische waarborgfonds slechts uit bij lichamelijk letsel:

Het Belgisch Gemeenschappelijke Waarborgfonds (BGWF) komt tussen voor de vergoeding van schade
voortkomend uit lichamelijke letsels veroorzaakt door een motorvoertuig als het voertuig niet werd geïdentificeerd.

De materiële schade wordt gedekt in geval van ernstige lichamelijke letsels.

Hopelijk vinden ze de dader(s).

Herzog Jan

Forumguru
Neeeeeeee :cry:

Wat een ellende. Ik hoop vurig dat ze de veroorzaker te pakken krijgen.
Dit is weer een reden om meer camera's op te hangen.

Bovenaan Onderaan