Jesko's Octavia VRS !

Herperduin

Forumguru
Gelukkig maar, @JeSko was al bang dat je weer een slap excuus op zou voeren dat je het pas kon verwijderen vanaf 20 graden: da fiêshe goh ni deur!
 

JeSko

Forumguru
Zojuist de eerste keer de Octi door de sneeuw gemanoeuvreerd, ik moet zeggen dat ik zelfs op de zomerbanden me er geen moment onveilig in gevoeld heb. Één keer had ik met het vertrekken aan de verkeerslichten wat wheelspin en een flikkerend ESP lampje, en onderin Meerhout richting mol is een berucht punt waarop je een soort "chicane" in gaat, die heb ik bewust aan 30 genomen en daar zette hij zich even terug goed nadat hij doorslipte. En de omstandigheden zijn echt barslecht, aangevroren ijs en sneeuw, mist, echt geen pretje dit, ik had er dan ook wel lichte angst voor, eerste keer met zo'n auto en dan in zulke omstandigheden... :wavecry: automaat is ook maar gewoon met beleid afremmen op de bak zelf en natuurlijk niet gelijk op de rem tikken, super secure wagen!! :thumbsup:
 

MarcoO2

Forumguru
Lekker hoor!

Valt me nu op deze foto's wel op dat de witte kant echt veel beter smoelt dan de zwarte kant. OP je onderste foto komt de halve witte voorkant nu een beetje raar over.
 

DiVini76

Forumguru
De donkere kant komt echt prachtig uit op de onderste foto @JeSko ! :love:
Zeker weten dat je hem helemaal wit wilt en dat de rechterhelft van de motorkap wit wrappen geen optie is?

Anyhow, het is jouw Beast en geheel wit zal hem ook zéker prachtig staan! :thumbsup:
 

JeSko

Forumguru
Haha @DiVini76 ik vind de donkere kant stiekem ook heel dik :D was al aan het overwegen om mss de andere kant ook te bestellen en hem helemaal donker te maken, :D
 

eriktv

Forumguru
Niet dat je erom vroeg, maar ik vind de witte kant ook een stuk mooier! Als je voor donker gaat zou ik wat meer contrasterende velgen kiezen, mooie witte Turini's of lekker ouderwets gewoon zilver.
 

DiVini76

Forumguru
Of zoiets, om je medeweggebruikers (en eventuele leeuwen bij de Beekse Bergen) helemaal in de war te maken!
;)

optical-illusion-stripes-texture-abstract-600nw-2355188413.jpg
 

JeSko

Forumguru
De track and trace is ook geactiveerd, kost me 99 euro per jaar en ik kan ten allen tijde exact zien waar de auto is, mijn verzekeringspremie daalde er ook gelijk mee, dus een goede investering lijkt me.

Zaterdag ga ik overigens de overige onderdelen halen, waaronder een split verleng spoiler van Oettinger voor op de originele te plakken ( foto ) . En nog twee sets wielen en nog vele OEM onderdelen zoals de veerpoten etc etc, ik moest de aanhangwagen meenemen dus dat beloofd :D

Screenshot_20231018-182138.png.a2a80a8f0380782c607722d38cce6d17.png
 

Tees

Donateur
Wit Wit Wit! Moon White is gewoon een supermooie kleur op de Octavia (of SuperB). Veel mooier dan zwart of een andere donkere kleur!
Nog mooier is Storm Blue natuurlijk, maar we kunnen niet alle zo'n kleur rijden ;)

Overigens vind ik bij de O2 de kleur nog veel meer uitmaken. Ik vind mijn O2 een totaal andere auto als dezelfde in t zwart of grijs (zoals je m meestal ziet).
 

JeSko

Forumguru
@Tees

Ja de O2 oogt veel hedendaagser in het blauw dan in het grijs bv. Mijn S2 vond ik ook moderner ogen door het mooie wit.
 

leon-cupra

Forumguru
Doe een keer gek: wit met oranje velgen.
En die verlengde achterspoiler die er nog op komt in hetzelfde oranje en eventueel de voorste lip die nog vervangen wordt
:jaja::jaja:

Zoiets maar dan uiteraard op een witte Octavia. :yeehaa:
IMG_3365.jpeg
 
Bovenaan Onderaan