Canon-Eye
Forumguru
Dat zal op die generatie auto's waarschijnlijk niet het geval zijn @Speedhunter - dan werkt Autohold (indien aanwezig) na activeren met het knopje.
Peter en Pasqual willen je het niet zeggen, maar ze hebben een aparte harddisk in de Server voor jou moeten zetten vanwege al de foto's die je plaatst en telkens al die nieuwe projecten die je weer begint !Of het neemt gewoon veel forum ruimte in dat kan ook
Zit er geen automatische Berganfahrassistent op ? Mijn '17 O3 heeft dat wel bij een stijging van meer dan 5%De Autohold functie zit denk ik inderdaad niet op mijn wagen, Ik denk niet dat ik deze heb maar kan me vergissen...
Je speelt nog eens graag met de knopjes … ach wie niet ??Ah juist vraag me niet waarom maar ik heb het nooit op automatisch staan, draai daar wel ens regelmatig aan.
Bij mijn vrs ging ik ook op pas stevig op het gas vanaf hij 90 graden had, beetje marge inbouwen kan geen kwaad en idd goed om te wachten tot 80-90 gradenLos van het feit dat het een rap ding is kan je er ook heel goed normaal en rustig met rijden, het digitale display komt niet van de olietemperatuur af tot ie minstens 80-90 graden is, velen zeggen vanaf 70 kan het, maar goed ik houd toch liever wat hoger aan om eens te "duwen" dat Digitale display is trouwens vrij modern voor een auto van 10 jaar, oké oké het is niet het nieuwste of cutting edge natuurlijk, maar ik vind het nog fris ogen en al het nodige komt erop, wat wil je nog meer?
In N zetten is daarvoor niet nodig:
Autobahn opzoeken en knallen tegen 280Waar je morgen heen moet? Met een wagen als deze: rondje Ardennen! De bochtige heuvelweggetjes opzoeken, das echt leuk rijden met zo'n wagen