Thanx allen!
Dankjewel
@Smeeuwis
Thanx Johan
@Japanese Power
@EdK en
@Luuk Thijssen
Ja dat metertje staat idd mooier weggewerkt in de A stijl, daar bestaan kits voor maar dit is niet zo'n metertje en ga er dan ook geen A stijl variant voor kopen, want het werkt prima, mss dat ik het nog wat meer naar de zijkant ga verplaatsen maar dat is het dan ook
merci mannen!
@Chrisjemol
Vrouw is er weg van, maar om comfortabel mee te rijden als passagier zij ze al, zij is niet per se fan van een automaat en laat dat ook wel merken
, als ze hem als eens mee hebt zal het zijn omdat ik iets moet doen aan of met de Mazda.
@leon-cupra
Haha ja ik wil er eerst aan wennen alvorens ik hem echt ten volle benut, want het is toch wel een wapen hoor met die 355 pk, dus inderdaad ik moet opassen, geen zin om mijn rijbewijs opnieuw te moeten doen en in zo'n praatgroep te gaan zitten
Ja verbruik is niet zo'n ding voor mij met mijn km's, als ik 400-500 km op één bak haal ben ik tevreden, het is nu eenmaal geen 1.6 TDI Superb die met sprekend gemak 900 km haalt haha.
@DiVini76
Ik zit nog steeds met een smile in de zetel nu haha, thanx kerel!
@hemi24 en
@Okki ja klopt staat nog geinig zo maar de Mazda word toch binnenkort één kleur weer, en de Skoda ook natuurlijk. Velgen zijn WGR's van rotiform, mega dikke wielen maar jammer genoeg zwarte. Krijg nog twee extra sets erbij, afwachten welke die velgen zijn.
@Herzog Jan
Zeer zeker!
thanx man!
Klopt
@Canon-Eye , maar uit een VRS verwacht ik zowiezo niet meer dan 500 km te halen, en dat is prima voor mij. Dankjewel man!
@Herperduin
Dankje dankje! Ja die kinderen zijn ook gewoon zo autogek, maakt het allemaal des te leuker natuurlijk