Jesko's Octavia VRS !

JeSko

Forumguru
Tja ik mag dan autogek zijn maar als ik moet kiezen tussen een auto of mijn kinderen die niet weten waar hun vader is na schooltijd is het snel gekozen, kan er ook weinig aan doen vaderplicht gaat voor alles ;)
 

leon-cupra

Forumguru
Prioriteiten , prioriteiten en prioriteiten stellen :banghead:
De kids zijn toch al groot genoeg om eens alleen naar huis te stappen. Is toch ook niet zover stappen en wandelen is toch gezond :pieker:

Denk dat Jef houdt van lang “voorspel” … dan is de climax des te groter of …. hij houdt een beetje van “SM :pieker::pieker: :deuk::deuk:

;);)
 

leon-cupra

Forumguru
Tja ik mag dan autogek zijn maar als ik moet kiezen tussen een auto of mijn kinderen die niet weten waar hun vader is na schooltijd is het snel gekozen, kan er ook weinig aan doen vaderplicht gaat voor alles ;)
Ach, is dat zoveel anders dan anders ? andere momenten weten ze ook niet op welke meeting hun vader nu weer uithangt :pieker: :D
 

leon-cupra

Forumguru
Je bent nu toch ook op woensdag thuis :pieker:
Dus moest jij full time werken , was het een RS3 :D

Ach, het voordeel (of hoe je het ziet een nadeel) van de vorige generatie mama’s is dat de schoonmama nog steeds thuis blijft …. Kan zij de de nummerplaat in ontvangst nemen
 

JeSko

Forumguru
Thanx @Tuner111 , is een bekende inderdaad heeft heel vaak op meetings gestaan, ga hem voorlopig zo houden maar uiteindelijk wel mijn ding met doen natuurlijk :D
 

DiVini76

Forumguru
It's almost ... VRS o'clock!! :D

looking-at-watch-5.gif
 

JeSko

Forumguru
Man man.. vandaag was het dan zover, platen erop, de kids gaan halen en gelijk eens een ritje gemaakt naar het tankstation om de halfvolle/halflege bak te vullen met sapje 98, de optimistische BC schat dat ik zo'n 500 km MAX ermee kan rijden, das minder range dan sommige EV's :tongue: maar met een hart dat benzine door mijn aderen pompt ( en toegegeven de 5000-10.000 km die ik max doe per jaar ) zal me dat worst wezen, want wat een KANON is dit... Eerst met de kindjes en de vrouw rustig door het dorp gereden, stapvoets, 20-30 dan 50 en weer terug, en daarin merk je eigenlijk niet dat je zoveel performance bijhebt, de auto is niet nerveus en de DSG schakelt vlotjes, ook met stapvoets rijden is het genieten dat ik niet steeds met die koppeling moet spelen, je hebt er gewoon niks aan in zo'n benauwde dorpskernen en de DSG neemt heel veel van dat ongemak weg, hopelijk houd dat zich ook qua onkosten :D

Maar goed, intussen was de olietemperatuur netjes 90 graden, dat haalt ie vrij snel, ik schat na zo'n 10-15 minuten rijden en wat nadraaien aan het school, en was het tijd om eens van 30 naar 70 te trekken in Drive, met nog geen halfgas katapulteert hij je al in je stoel, de kids achterin gierde het uit van de pret en waren meteen verkocht, eerst waren ze nog bezig over hoe gezellig het daar achterin was met de donkere ramen en de Voetverlichting ( hebben ze gemist van uit de Superb ) maar daarna tierde ze het uit van plezier, de oudste noemt hem nu al een race auto die poerten ( scheten) laat en de dochter houd van de oranje gordels en de uitlaat :D

Eenmaal getankt zijn we over de ringweg naar huis gereden, door het centrum van Balen was het school net gedaan en je wilt niet weten hoeveel er stonden te wijzen naar de auto, begonnen filmen, duimpjes gaven etc, :D daarna even file ( heerlijk die DSG dan ) en dan was het open road op de ring, even volgen achter een Passat en gelijk naar links gas erop en in NO time op 110 zitten en al moeten los laten :ROFLMAO: hij duwt je echt in de comfortabele sportstoelen en je hoort de turbo blazen, heb dan zelfs nog niet met de kleppen open gereden en nog niet eens in sportstand, kan me niet voorstellen wat dat gaat geven eigenlijk :tongue:

Nu is ie thuis en wat doet dit deugd zeg, jaren van gedroomd, hard voor gewerkt en nu is het zover... surreëel, ik houd ervan van dit beest :love:


20240112_161717_copy_2995x1419.jpg 20240112_161721_copy_2995x1419.jpg 20240112_161703_copy_2995x1419.jpg 20240112_154239_copy_2229x1419.jpg
 
Bovenaan Onderaan