Jesko's Octavia VRS !

hemi24

Forumguru
@Okki : voor zover ik wet in elk geval de MIB2 systemen (mét navigatie).
Ik heb het in de Golf 7 van de vrouw met Discover Media draaiende.
 

Antera

Donateur
Kan nagenoeg op alle systemen maar niet elke motormanagment/gateway ondersteudn is. In principe modellen na 2017 wel
 

JeSko

Forumguru
Wat een plaatje :love: had nog net iets mooier gekund, maar heeeeeeel blij mee voor een niet zelf gekozen plaat :thumbsup:

20240110_152940.jpg

Rijden zal voor morgen zijn, dan ga ik de kids ermee van het school halen en rijden we gelijk even door om al een pakketje te halen, zo'n 10 km om al even te wennen aan mijn "nieuwe" Skowjdaaaaa :D
 

JeSko

Forumguru
Haha ik heb ze online naar 450 zien gaan maar dan is het wel echt op hoor :D dan moet er toch echt een ander blok in :D
 

Chrisjemol

Forumguru
Ben benieuwd hoe hij gaat bevallen nu hij echt van je is. Dan ga je toch anders rijden dan in de auto van een maat
 

JeSko

Forumguru
@Chrisjemol

Het is niet dat ik er al ooit met gereden had buiten die testrit hé, en ik ken het platform al wel natuurlijk, is gewoon een Superb maar dan iets minder zweverig comfortabel, iets kleiner en iets krachtiger :D
 

Fmoon

Forumguru
Mijn vrouw heeft de Superb altijd gemist toen we de RS kochten. Heeft ze 10 jaar volgehouden… nu mist ze een beetje de Octavia (voor het geluid).
 
Laatst bewerkt:

DiVini76

Forumguru
Alle volgers van dit topic op dit moment...

anxious.gif


... wachtend op de eerste reactie en foto's van @JeSko
;)
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
:banghead:Ik voel me bijna schuldig dat ik het moet zeggen maar ik ben er niet aan toe gekomen. Door wat wijzigingen in de gezinsplanning en toch nog een papier dat ik moest binnendoen op het kantoor ( was ik zelf vergeten bij voegen) kon ik hem niet gaan halen, ik had simpelweg de tijd niet meer vandaag anders stonden de kinderen alleen aan de uitgang van de schoolpoorten. Dus dat word morgen, maar dan echt :tegek:

Sorry jongens :whistle:
 
Bovenaan Onderaan