Jesko's Octavia VRS !

Herperduin

Forumguru
@JeSko Ik vond de auto op foto niet echt opvallend toen ik er langs liep. Toen ik het logo rechts onder zag moest ik aan je denken en maakte ik maar even een foto. Ik houd meer van het ingetogene van deze O4 maar kan jouw versie en je verhaal erbij meer waarderen. Ook jouw ervaring van vandaag en hoe je het beschrijft brengt zelfs bij mij een lach op mijn gezicht:giggle:
 

JeSko

Forumguru
Hoe gelukkig kan een man zijn met zijn machine? Dolgelukkig :love: mijn broer wou eens mee rijden en die zij ook al dat dit echt extreem was, en die rijd met 400 pk sterke V8 Amerikanen :D

20240114_171127.jpg

Maar nu, plannen?

- Nieuwe fronltip van Maxton of CSR
- interieur een dieptereiniging geven
- track and trace activeren
- split wrap verwijderen (vanaf 20 graden)
- verder werken met het oranje/wit/zwart thema

En genieten :D
 

Rallye

Forumguru
Een deel van de flexibiliteit die een auto je biedt raakt je zo kwijt. Voor mij een reden om de auto bij huis te laten staan, ook in jouw situatie. Voor jou is het geen echte daily, maar dat neem je geheel weg als je er eerst 10 minuten voor moet lopen. Ik ben gezegend met een eigen oprit, dus heb makkelijk praten.

Overigens is de gedachte wel heel modern. Gebruik makend van het gebrek aan woningen, zodat mensen hier wel aan moeten, worden er in Nederland hele woonwijken op deze manier gepland.
 

JeSko

Forumguru
Ja klopt wel @Rallye , had het al weggehaald omdat ik hem toch maar hier voor de deur geparkeerd ga houden, is dan maar hopen dat er niks aankomt zeker... de dashcams beginnen wel met filmen vanaf het moment dat er beweging is dichtbij de auto, maar in België ben je wettelijk weinig met dashcam beelden.

Ik heb overigens nog een andere optie dan hem 10 minuten van thuis te parkeren bij m'n grootmoeder, nl bij de overburen, zij hebben wel een oprit en de buurvrouw had al eens aangegeven dat ik de auto altijd bij hen mag zetten, zij is slecht te been en heeft geen auto meer, dus dan zou ik willen aanbieden om in ruil bv haar boodschappen te doen ofzo, te helpen waar ik kan. Ook dat is mss nog een optie.
 
Laatst bewerkt:

Herperduin

Forumguru
@JeSko Dat van overbuurvrouw lijkt me een prima oplossing. Zo sla je twee vliegen in één spreekwoordelijke klap. Denk dat je buurvrouw daar ook heel blij mee is. Weet niet of je haar ook mee moet nemen met het boodschappen doen want dan je wellicht toch weer rustig moeten rijden en daar heb je je nieuwe bolide ook niet echt voor aangeschaft ;)

Bij latere verkoop mag je dan zeggen “altijd bij oud vrouwtje gestaan en als boodschappenwagen gebruikt”
 

JeSko

Forumguru
Nee ik laat hem mooi staan nu, ik ken de auto nog niet voldoende dus ga geen onnodige risico's nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

JeSko

Forumguru
Motorbaai en interieur eens snel behandeld, tevens de deurlijsten gepoetst en nog wat kleine dingetjes. Lederen interieur heeft nergens scheuren, dat is al positief, het heeft wel zijn typerende ouderdomstrekken maar dat geeft karakter ;) al bij al blij met zo'n interieur dat toch al 10 jaar oud is. Het echte gedetailleerd werk komt nog, misschien dat ik een detailer inschakel binnenkort, maar dat is voor als het beter weer is, voor nu is het netjes tot ik er met beter weer een echte "Jesko waardig" interieur van maak.

De afdekkappen en overige onderdelen ga ik wellicht dit weekend ophalen bij m'n maatje als het past, niet dat de hoofdkap erop komt, dit is beter qua koeling, houd het koppie frisser ;)

20240116_125437(1)_copy_1852x1348.jpg 20240116_125824_copy_3916x1856.jpg 20240116_125850_copy_1856x3916.jpg 20240116_130103.jpg
 
Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Daar wordt ik altijd blij van als er ook aandacht geschonken wordt aan de motorruimte! Top hoor want die kan en mag ook wel wat aandacht hebben. Ziet er goed uit!
 
Bovenaan Onderaan