Jesko's Octavia VRS !

Kanerr

Forumguru
Elke dag in stilte je topic in de gaten gehouden tot je nieuws hebt en dat heb je zeker :) Hopelijk kan het snel gemaakt worden makker, gun het je van harte
 

DiVini76

Forumguru
YES!! Eindelijk weer eens goed nieuws voor je @JeSko ! :thumbsup:
Je Beast wordt weer tot leven gewekt en jij kunt er over een tijd eindelijk van gaan genieten zoals je verdient, gehoopt en gedroomd hebt.
Het is je gegund!!
 

MarcoO2

Forumguru
Vrijwel alles is te vinden met wat handige/slimme google opdrachten. En als je dat dan op een presenteerblaadje aanbiedt, op een publiek medium, dan maak jij (diegene die het opgezocht heeft) zich schuldig aan doxing.
Onjuist. Voordat er sprake is van doxing, is er meer nodig dan enkel dit.
Zo is menige malafide toko, die vaak via allerlei KvK-achtige info, i.c.m. b.v. streetview, wel eens ergens aan de digitale schandpaal genageld. Maar de enige die een verdachte (!) mag veroordelen en straffen, is de rechterlijke macht. Niet jan-met-de-pet.
Hoe verleidelijk en soms ook makkelijk, dat ook moge zijn.
Ook dit is te kort door de bocht. Jan met de Pet mag gewoon met naam en toenaam klagen - dat is immers iets heel anders dan "veroordelen en straffen". Daar bestaat geen bezwaar tegen, zolang je de grenzen van smaad of laster maar niet overschrijdt. Anders zou er geen negatieve review meer gegeven kunnen worden.
 

Captain Hook

Forumguru
Op zich correct dat veel zaken kort-door-de-bocht zijn @MarcoO2 . Maar je begeeft je wel op een (af)glijdend vlak als je er actief aan meewerkt.

Waar ik op doelde is het feit dat het publiceren van naw gegevens en het hinten op 'maatregelen' versus de vermeende boef, kan uitdraaien op een juridisch moeras. En daar zijn wel degelijk voorbeelden van te vinden.
Dus het was bedoeld als waarschuwing.
Jij weet als geen ander, hoe complex en langdradig nu eenmaal de uiteindelijke administratieve en juridische kwesties kunnen zijn. En dat zien we alhier ook al vaak genoeg gebeuren. Je kunt dit soort complexe zaken (helaas) niet in een paar zinnetjes vatten. :koffie:


BTW: da's heel wat anders dan een negatieve review ergens achterlaten over een product en/of dienst.
Tenzij je er natuurlijk meteen bij zet dat die leverancier binnenkort bezoek zou krijgen van een knokploeg. ;)
 

MarcoO2

Forumguru
Mwah. Ik zie het probleem niet. Maar ik denk niet dat ik Jesko help door er nog uitgebreider op in te gaan.
 

1983jeroen

Forumguru
Goed nieuws!

Hoe lang denkt de garage nodig te hebben voor herstel?
Mijn ongelukje is vandaag 5 weken geleden, maar heb de auto nog steeds niet terug :(
 

JeSko

Forumguru
Dankjewel jullie toppers! Wat een leuke reacties en medeleven weer :cheers:

@1983jeroen

Van start tot finish zou het 6 dagen moeten duren, langer dan dat komen er arbeidskosten bij. De garage gaat er maar één dag werk aan hebben, de carrosserie afdeling wellicht de overige dagen. Zuur man dat je al zo lang zonder je auto zit :( voel met je mee want ik zit intussen ook al bijna een maand zonder auto, dus ik ken je gevoel.
 

eriktv

Forumguru
Geweldig nieuws! Hang de scheurkalender maar alvast op, snel beginnen met aftellen hopelijk. En lekker genieten straks als de pekel weer wat van de wegen afgespoeld is ;)
 

1983jeroen

Forumguru
6 dagen valt wel mee. Hopelijk kunnen ze snel beginnen en zijn alle onderdelen vlot leverbaar.
Als het goed is hebben ze mijne afgelopen maandag gespoten, dus zou nu toch snel echt klaar moeten zijn.

Succes met wachten!
 

Herperduin

Forumguru
Zie je nu wel? Het móest gewoon goed komen en het is goed gekomen. De auto en jij horen gewoon bij elkaar en mogen straks de gezamenlijke reis verder gaan doen. This was just a minor setback. It didn’t kill you so must make you stronger now. Beetje zoals een huwelijk hè; scheiden is duurder en het wordt er vaak niet beter van
 
Laatst bewerkt:

MarcoO2

Forumguru
Ik moest bij dit topic op het Focusforum direct aan jou denken, @JeSko ... Ook een getunede auto (dikke Focus ST, ook in de nacht en geparkeerd langs de straat aangereden, ook wel/ niet totall loss (schade 20.000 euro!), foto's hier). Misschien interessant om mee te lezen, wellicht kan je er iets aan hebben.
Toeval bestaat niet: ook in dat topic komt net het verlossende bericht dat de auto gemaakt wordt :bloemen:
 

EdK

Forumguru
Maar goed nu verder hopen dat de reparatie volledig naar wens gaat en van één spatbord hoeft de wrap er zo en zo niet vanaf gehaald te worden door je.....
Nu alleen even in gaten houden dat ze hem wel in goede kleur spuiten zonder kleurverschil !?
Misschien wat meer wrap eraf halen, misschien dat je het in overleg zelf kunt doen !?
 
Bovenaan Onderaan