Jesko's Octavia VRS !

JeSko

Forumguru
Dat komt vast goed @EdK , heb er wel vertrouwen in. Wat de wrap betreft weet ik nog niet wat ik ga doen, zat met een heleboel ideeën maar dat is opzij gezet, ik ga zowiezo terug de getinte achterlichten met dynamische knippers al opnieuw moeten bestellen, nu is er prijs gemaakt voor OEM facelift achterlichten, maar deze zijn zo rood als maar kan zijn en dat is lelijk, aangezien ze dit niet OEM onderdeel niet konden aanbrengen in het bestek moet ik deze zelf terug kopen, en dat is effe 400 euro aftikken voor zo één nieuwe unit. Daarna kan het zelfs zijn dat de auto compleet gewrapped word, in één mooie kleur ofzo, valt nog te bezien allemaal.
 

leon-cupra

Forumguru
had je ook eens niet heel veel vertrouwen in een Citroën :D ;)

Just kidding. Hoop voor jou dat alles in orde komt. Blijft toch een complexe herstelling.

Ik zou de wagen volledig van de wrap ontdoen. Moonwhite is een knappe kleur op de O3 RS. Zonde om die kleur te verstoppen onder een wrap.
 

JeSko

Forumguru
Schijnt nogal mee te vallen @leon-cupra , die achter flanken kunnen ze oem aankopen, kwestie van uitslijpen en weer inlassen, al spreek ik met twee woorden want alles wat bij mij mis kan gaan gaat vaak mis ;)

Ps: wit is geen kleur he, maar een nuance ;) wie weet wrap ik hem wel parelmoer wit, met zo'n glanzende roze schijn in :D
 

Chrisjemol

Forumguru
Fijn te horen dat er schot in de zaak is!
Je kan ook gewoon die OEM facelift achterlichten laten plaatsen en bij je maat die laten tinten toch?
 

JeSko

Forumguru
@Chrisjemol

Dat kan, maar daarmee kom ik niet door de keuring plus ze worden effectief donkerder en dat wil ik niet (meer). Deze zijn van binnenuit getint en hebben E keur.

Heb ook nog een set OEM pre facelift achterlichten liggen maar die komen er niet meer in das helemaal niks. Dus ik ga de auto ontvangen met nagelnieuwe facelift led achterlichten, deze meteen weer vervangen door de aftermarket versies, en ze te koop zetten.
 

SteGo

Donateur
Wat een mooie nieuws dat de auto gefixt gaat worden!
Hopelijk kun je er snel weer van gaan genieten! ;)
 

Herperduin

Forumguru
Het is en blijft een cadeautje zo’n wagen dus ik zou hem echt wel uitpakken zoals @leon-cupra al voorstelde. Kleur of geen kleur zo’n helemaal mooi white exemplaar vind ik echt geweldig mooi maar alleen als er dan onder de motorkap wat vermogen schuil gaat. Laat dat nu net bij jou het geval zijn dus ík zou het wel weten… Het blijft echter jouw wagen / partner dus ik verwacht, omdat smaken verschillen, wel te worden verblind met aan schoonheid grenzende kleuren / details / teksten / motieven of wat dan ook. In ieder geval weer heerlijk om te blijven volgen. Ondertussen droom ik verder over het moment dat ik mijn golf 4 uit 2000 mag vervangen voor een Skoda, waarbij het nog de vraag is waar ik tegenaan ga lopen :unsure: .
In de tussentijd vermaak ik me hier wel op dit forum en leer ik zo nu en dan aardig wat. Al is het niet door het verdriet en daarna geluk van een ander…
 

MarcoO2

Forumguru
Dit topic is toch wel bij far het topic wat ik met het meeste plezier in jaren heb gevolgd. Niet alleen vanwege de fantastische auto waar het over gaat, ook niet alleen door de typerende manier van schrijven van @JeSko , ook niet alleen door de steekspelletjes met @leon-cupra , maar vooral doordat dit topic laat zien waarom dit zo'n bijzonder forum is: de onderlinge verbondenheid, het meeleven, met een lach en een traan, de humor, de adviezen: het is het echte leven in een notendop.

Ik ga daar heel goed op, dus: laten we dit topic (graag dan wel vooral op positieve manier :-)) lekker bovenin de lijst met actieve topics houden :thumbsup:
 

Fmoon

Forumguru
En vooral, geen uitslover. Zijn wel vaker topics geweest die goed bekeken werden maar daar zat altijd een randje “kijk mij” aan. Gelukkig is die groep vertrokken en bevalt mij dit ook zeer goed! Ben niet meer actief, maar lees wel elke dag mee en leef mee met @JeSko. Wachtend op dat de auto weer klaar is en het verhaal verder gaat.
 

JeSko

Forumguru
Wauw dankjewel @MarcoO2 ! Deze ga ik inkaderen, wat leuk om zoiets te mogen lezen, ik ga er haast een beetje van blozen :bloos: dit topic kan inderdaad ook maar zijn wat het is met de mensen die dit forum sieren, dus dank allemaal, gemeend vanuit de grond van mijn hart! Één ding had het nog beter gemaakt, de input van @Rosinfield, die had zo'n andere kijk op bepaalde zaken... Ja daar heb ik veel van geleerd.. echt gek, dat je levenswijsheid opdoet op een auto forum, het is me wat. :cheers:
 

Tuner111

Forumguru
goed nieuws dat hij gemaakt mag worden! Hopelijk gaat alles als geplant en kan je beginnen te genieten van je rs :)
 

JeSko

Forumguru
Via mijn vrouw haar collega nog wat info verkregen over de vrouw die mijn auto in elkaar gereden heeft, niet dat ik er zelf naar lig te neuzen want ik wil dit het liefst van al snel achter mij laten.

Het poetsbedrijf werkt blijkbaar uitsluitend met buitenlandse werkers die hier zijn met een tijdelijk werkvisum, lekker goedkoop, blijkbaar huizen ze die mensen hier allemaal bij elkaar in enkele huizen in beheer van dat bedrijf, moeten ze gewoon gaan werken en verblijven ze hier met een tijdelijk werkvisum.

De kans dat ze dus voor het gerecht gedaagd kan worden is klein, die zijn ze namelijk al "thuis" gaan oppikken en hebben ze met één enkeltje op het vliegtuig terug naar thuisland gestuurd. Dat is blijkbaar ook niet de eerste keer en het is ook niet de eerste keer dat ze zo iemand huiswaarts sturen omwille van aanrakingen met politie en/of overtreding van de wet.

Let wel dit is wat iemand beweert die het bedrijf erg goed kent, maar het blijven beweringen. Toch gek hoe zo'n persoon ongestraft blijft, als je dat als Belg doet kom je gewoon voor het gerecht in Turnhout en kleden ze je helemaal uit.
 

Tees

Donateur
Troost je: als je dat als Belg in Roemenië (oid) doet en je haast je daarna terug naar België, zul je er waarschijnlijk ook niets meer van terug horen. Zolang je tenminste niet meer naar Roemenië gaat.
 
Bovenaan Onderaan