Jesko's Octavia VRS !

Tuner111

Forumguru
Met de baron haalde ik met gemak 600 km uit een tank bij normaal rijden. Bij de sportievere ritten 400 en bij rondjes over de ring was het na een ronde of 5 over en uit :)
 

hemi24

Forumguru
Dat is alweer een tijdje geleden @EdK :

1719861906792.png


In het kader van gelijkheid binnen Europa:

Actuele bezineprijzen (E10):

€ 1,95 NL bij mij om de hoek
€ 1,74 Dld bij mij om de hoek
€ 1,61 Graz in Oostenrijk
€ 1,61 België volgens afbeelding @JeSko
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
€ 1,95 NL bij mij om de hoek
Had verleden week een massel in me woonplaats daar was een mega actie bij pompstation en had een liter voor 1,86
En was vandaag in Duitsland voor werk rond munster en daar ben ik 1,70 tegen gekomen....
Tsja dan voel je je toch echt gen##id als je de prijzen bij ons ziet !!
Maar goed we hebben nu Wilders dus de prijzen zullen wel volgende week gaan dalen.... :ROFLMAO:
 

JeSko

Forumguru
Tot hoever mag een accuspanning dalen bij een auto in rust? Ik vind hier online namelijk erg uiteenlopende meningen over terug. Ik zag dat de accuspanning in de app nu 11.7 aangeeft, auto staat stil van maandag, en ik houd het nogal in de gaten via de app, maar ik meende altijd dat een accu in rust niet onder de 12 v mocht zakken? Of zit ik er nu naast....
 

Tees

Donateur
Ik zie bij m'n OBDeleven geregeld onder de 12V, 11.6-11.7V. Ik betwijfel vooral hoe goed die meting is, die spanningsmeters zitten er vaak best een stukje naast. Zolang je geen problemen ervaart zou ik me er niet al te druk om maken.
 

JeSko

Forumguru
Enkele van de vele foto's die andere genomen hebben van de auto afgelopen zondag, de interesse in de auto is wel enorm en iets wat ik eigenlijk nog niet eerder heb meegemaakt. Ik ben de afgelopen week 3 maal gespot en op facebook gegooid door anderen die mij of zien rijden hebben, of geparkeerd hebben zien staan. Op de meeting afgelopen zondag was er ook veel interesse in de auto en heb ik heel veel complimenten gehad, met de Superb ( die in mijn ogen vele malen cleaner was ) heb ik dit nooit zo ervaren.

IMG-20240708-WA0014 (1).jpg IMG-20240708-WA0013.jpg IMG-20240708-WA0001.jpg IMG-20240708-WA0000.jpg
 
Bovenaan Onderaan